pi膮tek, 3 listopada 2017

Barbie 43 cm po raz trzeci ...i chwilowo ostatni 馃槈


Dziewczyny kochane ( i faceci ...je艣li si臋 tam ukrywacie) ...po Waszych komentarzach widz臋, 偶e nie do ko艅ca jeste艣cie przekonane /przekonani do tych du偶ych Barbioszek. Mo偶e jeszcze zmienicie zdanie. Oto kolejne foteczki. Tym razem wystroi艂am dziewczyny w odrobink臋 inne kolory ...pozby艂am si臋 r贸偶u. Buty ukrad艂am starym Kenom c贸ry 馃榿




Ecru body i szara sp贸dniczka to m贸j ulubiony zestaw ;) ...ale czekam na Wasze opinie - kt贸re zestawy Wam bardziej przypad艂y do gustu?



13 komentarzy:

  1. Fajne te lale.
    Wszystkie zestawy przypad艂y mi do gustu.

    OdpowiedzUsu艅
  2. to nie tak, 偶e nie przekonani -
    po prostu nie przyzwyczajeni
    do takich proporcji - g艂owa jak
    u mr贸wki, cia艂ko do艣膰 rachityczne
    trzeba sporo czasu, by oswoi膰 si臋
    z wszak nietypow膮 lalk膮 - nowych
    mold贸w jestem strasznie ciekawa,
    je艣li to b臋dzie mbili - KUPUJ臉!!!

    OdpowiedzUsu艅
  3. SZARO艢膯 z groszkami to m贸j ukochany mix!!!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki. Ja si臋 do nich przekonuj臋 ...jestem z tych, co m艂odo艣膰 w czerni i glanach "sp臋dzaj膮". A teraz dojrzewam do kolor贸w i wzor贸w ...lalki mnie zmuszaj膮 馃槉

      Usu艅
  5. Jak ju偶 pisa艂am, mi si臋 panny podobaj膮. A groszki z falbankami wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Uwielbiam szaro艣ci :) Faktycznie zaczynam si臋 do tych lalek przekonywa膰 kiedy je u Ciebie ogl膮dam.....

    OdpowiedzUsu艅