czwartek, 5 października 2017

Kolejne buty i zestawy dla Parnilli i Angelique


Nabrałam rozpędu i tworzę kolejne komplety dla Parnilli i Angelique. 



Nakupiłam tyle nowych materiałów, że sama nie mogę się zdecydować z których szyć ;) ...więc szyję ze wszystkich po kolei. Ubrania, buty i peruki robię na sprzedaż. Zainteresowanych zachcam do kontaktu 😉 
Oglądających zapraszam na poniższą sesję zdjęciową 😎











Tak jak napisałam szyję jak opętana ... kolejne rzeczy już prawie gotowe :)




Do miłego 😘


12 komentarzy:

  1. Każdy element garderoby jest zjawiskowy! Perfekcyjne wykonanie! Nie wiem, co jeszcze można napisać, bo dech mi zaparło...
    Moniko, cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda pokazujesz, prawdziwe cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stroje i buciki. Jestem pod wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow *-*
    Body i spódniczki - codoooooooooowne!!!
    Mam nadzieję, że będzie można u Ciebie takie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś wspaniałe rzeczy :-) jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie wspaniałe opętanie !!!! :) Cudne wszystko :):)

    OdpowiedzUsuń