niedziela, 10 września 2017

PLANETA PARCZUN

 
 
Wakacje, wakacje ...i po wakacjach!
 
Zawsze tak ich pragnę! ...marzy mi się, że będzie dużo słońca i czasu, aby robić kolejne prace i sesje pod gołym niebem. Niestety, jak dotąd, te dwa miesiące mijają mi zawsze zdecydowanie za szybko ;) ...a z moich planów zazwyczaj wychodzi wielkie nic! :(
 
Pomimo tego wakacyjnego braku czasu na moją pasję stwierdzam, że NIESTETY to już koniec! ...koniec wakacji! ...i tego upragnionego przeze mnie ciepła ...i długich dni ...i tych cudownych, gorących wieczorów. Zaczyna się szkoła, przedszkole i obowiązki. A więc i ja biorę się do pracy ...mam tyle lalkowych planów :)
 
A Was moi drodzy zachęcam do odnalezienia mnie na Facebook-u i/lub Istagramie.
Tam znajdziecie tzw. "zajawki" z prac będących w trakcie realizacji. Efekty finalne będą  zamieszczane oczywiście również i na blogu :)
 
Na koniec pragnę się Wam pochwalić ...wymyśliłam sobie logo!
 
Dwie litery "P" układające się w planetę a'la Saturn! ...ale jestem z siebie dumna ;)
 
 
 



Do miłego!
 
 
 


16 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło to logo :) Idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł i udane logo adekwatne do Twojego bloga. Super !!!
    Dobrze Cię rozumiem, nam wszystkim brak słońca i czasu :-(
    Może kiedyś to się zmieni.... np.na emeryturze 😝

    OdpowiedzUsuń
  3. będę wypatrywać nowych mieszkańców Planety!

    mam nadzieję, że blogowo nie będziesz nas
    zaniedbywać - z fb nie każdemu po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nowymi mieszkańcami na razie koniec ...tak sobie obiecałam, bo nie mam już miejsca w mieszkaniu. Ale na szczęcie mam jeszcze kilka lalek, których nikt nie widział ;) A później zobaczymy ...może się w końcu przeprowadzę ;)

      Co do zaniedbywania bloga - to i tak go "ostatnio" zaniedbuję ...ale do póki nie poukładam sobie życia, a dzieci nie urosną to chyba tak musi być ;)

      Usuń
  4. Fajne logo, ale czuję lalkowy niedosyt. Nie potrafię poruszać się na fb, a na instagramie to już w ogóle. Mam konto na fb jako Gabriela Calderon, ale prawie nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze kilka miesięcy temu też nie umiałam. Ale uczę się ...na szczęście córa mi pomaga ;)

      Usuń
  5. Swietne logo <3 A wakacji zal och zal ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Logo świetne.
    Czekam na lalkowe projekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Logo rewelacja!
    Głowa do góry! Patrz, już za niecały rok znowu wakacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ... logo i start !!!!
    Czekamy na Twoje bardzo inspirujące pomysły !!! :)

    OdpowiedzUsuń