wtorek, 28 marca 2017

Gotowy Domek dla Roksany :)

 
Udało mi się w końcu obfotografować skończony domek.
W tzw. międzyczasie dorobiłam parę drobnych rzeczy typu kwietniki, stoliczek do sypialni, kolejnego kwiatka w doniczce oraz ogień w kominku zatem oglądajcie uważnie :)
 
Poniżej gotowy domek oraz mnóstwo zdjęć pamiątkowych, na których oprócz maluszków Roksi pozują również moje lalki, a wśród nich mój nowy lalkowy nabytek - Eugenia FR12 :)
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

 

 
 
 



 
 
Jak już pewnie się zorientowaliście całe wyposażenie jest "swobodne". Niczego nie przytwierdziłam na stałe do ścian czy podłóg. Wszystko po to, aby Roksana mogła sobie domek meblować po swojemu :)
 
...a jutro dowiem się co ona na to ;)
 
 
Do miłego!

11 komentarzy:

  1. Całość wygląda imponująco :-) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziaki simbowe!
    mam słabość do tych
    pyzatych pysiałków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eugenia zapiera dech w piersiach!
    cudna, cudna, cudna! a jej drobna
    niedyspozycja dodaje tylko wdzięku...

    OdpowiedzUsuń
  4. spodobały mi się te podstawki pod kwiatki -
    kwietniki kręcone wokół swej osi są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo ! Zakochałam się w panu domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wyszło !!!!!!!!!!!!! Pan domu wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wszystko wygląda.Roksanka będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Gratuluje talentu i cierpliwości, zazdroszczę frajdy jaka temu towarzyszy!:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Domek jest zachwycający! Wszystkie elementy takie dopracowane i pasujące do siebie! Podziwiam!
    Muszę dopisać... Eugenia bezapelacyjnie piękna i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity efekt! Wszystko wygląda bardzo ładnie, całość idealnie do siebie pasuje. Podziwiam dbałość o szczegóły, dopełniają dzieła. Wielkie brawa dla Ciebie Moniko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam pytanie techniczne. Mianowicie, czym przyklejać papier by się nie marszczył? Może ma pani na to jakąś radę? I jaki papier pani używa, bo ja się nie znam a widziałam , że papieru do scrapbookingu są różne gramatury na Allegro. Nie mam gdzie zobaczyć na żywo ani jak sprawdzić, który lepszy na tapety... Czy może pani mi napisać, czego używa przy klejeniu tapet w domku dla lalek? Domek jest cudowny. Sama chciałabym taki mieć 😀 Pozdrawiam, Danka

    OdpowiedzUsuń