sobota, 4 marca 2017

Domek dla Roksany - SALON

 
Ufff! Udało się! Salon gotowy ...prawie...
Niestety wyczekiwana przeze mnie przesyłka nie dotarła przed weekendem przez co nie mam możliwości dopiąć tego tematu na ostatni guzik! Ale po kolei...
 
 
To zdjęcie pokazywałam już wczoraj - w takich kolorkach chciałam zrobić sofę i pozostałe wyposażenie salonu w domku dla Roksany.
 
 
 
Tak wyszła sofa :)
 
 
 
A tak cała "reszta salonu" :)

 
 
Jak widać na zdjęciu (poza sofą z mnóstwem poduszek) w salonie znajduje się też ława, mały dywanik, kominek, zdjęcie ślubne "lalkowej pary" no i oczywiście kwiatki ...no bo cóż to by był za dom bez kwiatów doniczkowych? :)
 
 
 
 
 
O co chodzi zatem z tym "prawie"?
Wprawne oko zapewne dopatrzy się, że kominek nie jest skończony :(
 
 
 
Nie? Nie dopatrzyliście się?
To nie powiem czego brakuje :) Zobaczycie jak dojdzie paczka z zakupami z Allegro i kominek zostanie skończony ;) Mam nadzieję, że będzie efekt WOW!
 
 
Na koniec fotka pamiątkowa całego wyposażenia salonu z jedną z moich ulubionych lalek Barbie.
 
 
 
Tym sympatycznym akcentem zakończę dzisiejsze "wypociny". Po kolejnej, zarwanej nocce idę się w końcu wyspać :) ...sen dobrze mi zrobi bo terminarz prac mam napięty, a ciągle jeszcze więcej przede mną niż za mną ;)
 
Plan na weekend (poza codziennością i praniem, sprzątaniem, prasowaniem, gotowaniem oraz dzieciakami się zajmowaniem)  - LALKOWA KUCHNIA!
 
Pa!

18 komentarzy:

  1. Czyżby brakowało ognia? Nic innego nie przychodzi mi namyśl bo kominek, jak i cały salon pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi wrażenie! Wszystko idealnie pasuje i jest eleganckie i piękne! O wszystko zadbasz! Lalki będą szczęśliwe!
    Zdjęcie ślubne mnie rozwaliło :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i porządnie wykonane mebelki, takie lubię :) Kuchnia to teraz chyba trudniejsze wyzwanie, powodzenia! A będziesz również wykańczała pomieszczenia (podłogi, tapety, farby)? Czy zostawiasz w takim naturalnym, rustykalnym stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuchnia to zdecydowanie trudniejszy temat ...ale kombinuję jak tu pójść na skróty ;) Planuję wykończyć domek tapetami i farbami ale na razie czekam ...zobaczę jak to będzie wyglądało jak zrobię wyposażenie wszystkich pomieszczeń. Chciałabym aby domek był jasny i przytulny. Zależy mi żeby nie było przesytu ;)

      Usuń
  4. szkoda, że dla Ludziów
    nie da się tak szybko :)
    czyli czekamy na ogień...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny salonik :-) Bardzo podoba mi się sofa :-) Na pewno jest wygodna ;-) Czekam na zapowiedziane super dodatki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! jestem pod wrażeniem. Kanapa jak ze sklepu. A kwiatki według Twojego tutorialu rosną u Maggie w donicach, jest z nich bardzo dumna. Pozdrawiamy serdecznie. :) No i czekamy na kuchnię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ...miło mi słyszeć, że tutek się przydał ;)

      Usuń
  7. Wow !!!! Piękny salonik i piękne mebelki :)
    W kominku brakuje oczywiście ognia i polanek... do palenia w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wyszedł.zazdroszczę pomysłów i ogromnego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, starannie wykonane - lepiej niż niejeden współczesny pełnowymiarowy mebel w sklepie! Podoba mi się taki styl wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń