sobota, 19 grudnia 2015

Świąteczne spotkanie lalkowe

 
Po kilku miesiącach przerwy udało się nam wreszcie spotkać.
Było nas aż trzy - Ewa, Karolina i ja :) 
 
Poniżej kilka zdjęć uwieczniających przepiękne lale przyniesione przez dziewczyny  ;)
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Na koniec tego mega szybkiego wpisu pochwalę się Wam jeszcze świątecznymi kartkami, które robiłam z dziećmi :)
 
 
 
 
Do koperty poza samą kartką z wymyślonym przeze mnie wierszykiem świątecznym trafiły też zdjęcia moich pociech. Ciekawe czy dziadkowie, ciocie, wujkowie i prababcie domyślą się, że to "własnoręcznie" robiona karteczka? :)


 
 
 
WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI!!!
 
 
 



24 komentarze:

  1. Kartki robione własnoręcznie są najlepsze! :-) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagyon tetszenek a gyermekek, ügyesek. Boldog karácsonyt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Moniko :)))
    Karteczki robione razem z pociechami są najlepsze :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za sympatyczny wieczór :)

      Usuń
  4. kartki własnonożnie wymiatają!

    a z panienek - największe wrażenie
    zrobiła na mnie uszata różowowłosa
    oraz mangowa Ewy - słodkościowe ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.

      Zgadzam się - repeintowana wymiata ;)

      Usuń
  5. Karteczki sa przesliczne!!! A lalkowe spotkanie zaowocowalo przepiekna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po kim te dzieci takie blondyniaste? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe i bardzo pomysłowe karteczki. Reniferek jest słodki.
    Zdjęcia lalek w świątecznej aranżacji śliczne. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł ze stopą świetny !!!!!
    Wesołych Świąt !!!
    P.S. Oczywiście lalki też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł ze stopą niestety nie mój - podpatrzony na jakimś blogu dla szalonych mamusiek ;)

      Usuń
  9. Kapitalne kartki! Spotkania chyba zawsze są udane a z innych blogów dowiedziałam się, że umilałyście sobie czas nie tylko lalkowaniem,ale też i pałaszowaniem smakołyków :)))
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i całą Rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...o tak były ciasteczka i pierniczki domowej roboty ;)

      Dziękujemy za pozdrowienia :D

      Usuń
  10. Cudne lale, przepiękne zdjecia:) jest na czym oko zawiesić:)
    Pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych Świąt w gronie rodzinnym oraz Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomyślności w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszły karteczki :) A z lalek podoba mi się ta różowiasta z uszkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Różowa to niestety nie moja lala ale zgadzam się z Tobą, że jest super :)

      Usuń