piątek, 24 lipca 2015

Jack Sparrow :)

 
 
 
Żyje, żyje, nie umarłam :)
 
Kochani wreszcie jestem na upragnionym urlopiku. Długo wyczekiwałam tych dwóch tygodni rozpusty. Niestety na wakacjach czas płynie jeszcze szybciej niż na co dzień, więc nawet się nie obejrzałam kiedy zleciał pierwszy tydzień naszych wczasów.
 
Dużo mam Wam do opowiadania ale ponieważ nie mam stałego dostępu do Internetu pochwalę się tylko kilkoma zdjęciami swojej najnowszej lalki, a dokładniej lalka :) Cudo to dostałam na urodziny od mężusia, któremu jestem wielce wdzięczna, bo to mój upragniony plastikowy facet :)
 
Dziś Jack pozował do zdjęć w oryginalnym stroju ale przyznam, że nie mogę się doczekać kiedy go rozbiorę i ...zamienię na jakiegoś wytatuowanego metalowca :D
 



PS: Strasznie jestem ciekawa, co u Was na blogach słychać, ale zaległości będę nadrabiać dopiero za tydzień.
 
PS2: Przesyłam wszystkim gorące pozdrowienia znad Bałtyku!!! :D
 
 
 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję przystojniaka rzeczywiście chyba najfajniejszy lalek wśród plastików i okoliczności przyrody też do pozazdroszczenia. Podglądam bloga od dawna i bardzo mi się podoba i zamierzam zostać na dłużej. W wolnej chwili zapraszam do siebie zurineczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest... idealnie pasuje mu ta plaża... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, chętnie pogapię się na odmienionego Jacka ;D
    fajnie, że Go masz - ja też mam kilku facetów na swej
    lalkowej liście, ale że babeczki jakieś takie głośniejsze
    to i skuteczniejsze póki co...
    pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: fabulous photos. I like very much your Sparrow. Great guy. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczynku. Jestem ciekawa przemian Jacka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo po prostu <3 <3 Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Witaj wśród szczęśliwych posiadaczy tego fenomenalnego przystojniaka!!!! ależ jestem ciekawa Twojego pomysłu na jego stylizację! Miłego wypoczynku!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wytatuowany metalowiec? Brzmi obiecująco, uwielbiam takich facetow:) ciekawa jestem jakby wyglądał jako jeden z Guns'n Roses chociażby ich lider.

    OdpowiedzUsuń