piątek, 5 czerwca 2015

Kolejna MH w sukience z rajtuz :)

 
 
 
 
 
 To, że jestem fanką szycia ubranek z rajtuz (oczywiście ubranek dla lalek) już zapewne zauważyliście :)  ...nie muszę męczyć się z zaszewkami i kombinować z "zapięciem". Takie ubranka pomimo iż są mega dopasowane bez problemu wciągają się na lalki. Oczywiście moją też swoje wady - po zdjęciu z lalki na pewno nie przypominają swym kształtem ubrań ;)
 
Miałam pewne obawy czy na monsterki też da się szyć z rajtuz, bo stosunek obwodu bioder do obwodu "pod biustem" jest dość spory. Na szczęście moje obawy okazały się zbędne :)
 
Zaczęłam od obszywania Ghoulii (efekt widzieliście w poprzednim poście) a zaraz potem wzięłam się za strojenie pozostałych posiadanych MH. Samo szycie poszło sprawnie, trochę więcej czasu zeszło na dorobienie "detali'" ...koraliczki, tasiemki, gumeczki.
 
I tak gotowe monsterki czekały ponad tydzień na sesję ...dopiero wczoraj udało mi się obfotografować jedną z nich - Cleo II.
 





 
 
Na szczęście jeszcze większość długiego weekendu przede mną, więc może uda mi się "obfocić" pozostałe dwie MH :)
 
Pozdrawiam!
 
 
 

18 komentarzy:

  1. Przecudne rozwiązanie z koralikami! Twoja Cleo jest taka piękna!
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite ma owłosienie Twoja Piękność!
    koraliki świetnie się komponują zarówno pod
    względem barw jako i orientalnego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety sukienka jest genialna ! :) Ty to jesteś pomysłowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam każdego, kto szyje dla monsterek, ja sama źle to wspominam ;-))) Sukienka gustowna i elegancka, super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze podejście też nie były udane na szczęście odkryłam rajtuzy :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna ta sukienka. Ozdoba z koralików dodaje jej blasku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka. Bardzo pasuje stylem do Cleo - wygląda bardzo egipsko z tymi koralikowymi zdobieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i wyrazista. Gratuluję pomysłu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na sukienki, muszę koniecznie wypróbować na swoich lalach:)

    OdpowiedzUsuń