niedziela, 14 czerwca 2015

Czerwcowe Spotkanie Lalkowe

 
 
 
 
Było gorąco... tłoczno... i jak zwykle bardzo miło :)
 
Niestety tłoczno nie dlatego, że było nas jakoś wyjątkowo dużo, a dlatego że cały Wrocław "wyległ na miasto". Prawdopodobnie przez upał i "imprezkę" na rynku - Jarmark Świętojański.
 
 
....a my (Karolina, Ewa i ja) w tym całym zamęcie próbowałyśmy poplotkować i obfotografować nasze lale. Zapraszam więc do oglądania :)
 















 
 
 
 
PS: Kamila, jeśli to czytasz to wiedz, że czekałyśmy na Ciebie ...ale się nie doczekałyśmy. Niestety żadna z nas nie ma do Ciebie nr telefonu, więc nie wiedziałyśmy czy nie dotarłaś, czy się nam zgubiłaś w tym tłumie :(

23 komentarze:

  1. Hello from Spain: Fabulous meeting. Beautiful dolls.We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. aż trzy j-dollki ♥
    zachwyciłam się pięknotką ze zdjęcia nr 4 od góry
    (oczywiście na innych też mnie rozczula)
    Gillian chyba wiaterek rozpiął guziczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pięknota to nowy nabytek Ewy :) ....niestety nie udało nam się na tym spotkanku wymyślić co to za mold ;(

      Usuń
  3. A nasze warszawskie spotkanie już lada chwila :-) miałyście sporą różnorodność lalek. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...na to Wasze spotkanko mamy zamiar się wprosić (my Wrocławianie) ...ale to dopiero na wakacjach :D

      Usuń
    2. ale będzie NAS ogrom, co? już się cieszę!!!
      czyli bratzki i moxie jako temat przewodni
      plus cała reszta - co komu w duszy gra ♥

      Usuń
  4. Jest co oglądać i w czym wybierać! Nie wiem na co patrzeć, bo każda interesująca i piękna! Pogoda wspaniała to i panny ubrane w prześliczne sukienki! Bajecznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ...też zauważyłam, że jak jest taka piękna pogoda to wystarczą lalkom delikatne, proste sukienisie i od razu wszystko jakoś radośniej i ładniej wygląda :)

      Usuń
  5. Jak widzę całkiem babskie spotkanie było. Moksiak w rudych włosach podbił moje serce. Podziwiałam też wytworne kreacje, godne wybiegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasze spotkanka zawsze są babskie ....ani tych żywych ani tych plastikowych facetów jakoś nie możemy się "dorobić" :)

      Usuń
  6. Son todas preciosas, menos una....

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :):) Dobrze , że znalazłyście chociaż trochę wolnego miejsca , żeby lalki posadzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...dla lalek zawsze znajdziemy miejsce :)

      Usuń
  8. o, Moniko! jak dobrze, że zaprosiłaś do siebie Mulan!
    będę wypatrywała zarówno nowej fryzury jak i stosownych
    kreacji podkreślających Jej urok :)))
    wraz z moją Mulan, zwaną u mnie Vannesą - pozdrawiamy
    Twoją nową lokatorkę i oczywiście Ciebie - wszystkiego
    dobrego lalkowego na wspólnej drodze życia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...a dziękujemy za życzenia :)

      ...na razie moja Mulan czeka ...szukam na nią pomysłu ...ale na pewno nie będzie taka jak dawniej ;)

      Usuń
  9. ale super przegląd małych modelek !

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem Twojego bloga...! jest niesamowity..

    OdpowiedzUsuń