niedziela, 26 kwietnia 2015

Ognistowłosa w ogrodzie

 
 
 
 
Dziś bez zbędnych słów chciałabym Wam pokazać moją kolejną lalkową zdobycz - Ognistowłosą. Lalunia wyprodukowana została na podobieństwo Błyskotki z bajki Barbie i magia tęczy. Oryginalnie miała mniejsze ciałko i cała wysmarowana była czyś, co mieni się na złoto.
 
(uwaga! zdjęcie kradzione!)
 
 Postanowiłam podmienić tej nietypowej lali ciałko i zmyć świecącą poświatę z "twarzy". Rozczesałam skołtunione włoski, wystroiłam i zabrałam do ogrodu na wiosenną sesję w plenerze :)
 






 
 
Na stópkach Ognistowłosej dopatrzeć możecie się żółtych bucików - to jedne z tych 15 par kupionych w TkMaxx, którymi się już kiedyś chwaliłam i które obiecałam pokazać w kolejnym poście. Dziś nadrabiam zaległości i już Wam wszystko ze szczegółami prezentuję ;)
 
W zestawie były trzy rodzaje butów, a każdy rodzaj w pięciu kolorach. Wszystko za jedyne 29,99 zł :D
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Super, że nie wszystkie pary są różowe :) :) :)
 
Każdy bucik ma takie "kółeczko" bo może być też zawieszką do bransoletki. Ja jednak te kółeczka sukcesywnie obcinam. W planach mam przemalować cześć (różowych) butów ...jak tylko coś mi z tego wyjdzie to się pochwalę ;)
 
Na koniec pokaże Wam samo opakowanie gdybyście chcieli szukać takiego samego zestawu ;)
 
 
 
 
To wszystko na dziś. Pozdrawiam i do usłyszenia!!!
 
PS: Dziękuję Magdzie za cynk o upragnionych rudzielcach! :]
 
 



 

31 komentarzy:

  1. Mam przyjemność gościć u siebie taką Rudą z Szydełeczkowa od Inki :):) . To piękność pełna seksapilu :) . Butki zaiste wspaniałe , może je wypatrzę u nas ...

    OdpowiedzUsuń
  2. O Matko! Identyczna lala leży u mnie w pudełku i czeka aż się zlituję! Nie miałam na nią pomysłu a i brokat i te malunki na twarzy do mnie nie przemawiały...
    U Ciebie to zupełnie inna panna! Pełna wdzięku i taka "normalna"! Śliczna z niej rudowłosa dziewczyna!
    Butki to świetny zakup, bo butów nigdy dosyć!
    Masz niesamowite pomysły! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też długo leżała zanim się sesji doczekała ;) ...gdybym jeszcze umiała delikatnie usunąć ten malunek z oka ...to już w ogóle byłaby całkiem normalna ...niestety boję się, że uszkodzę jej te śliczne brązowe oczęta ;)

      Usuń
  3. Hello from Spain: I really like ypur new shoes. Very original. Great look. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyskotka ją nazwali po polsku? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mało tego jest wróżką ognistą o ile dobrze pamiętam ...Angela się na tej bajce wychowywała ;)

      Usuń
  5. Piękna panna, pomimo, że nie jest ciemnowłosa - kojarzy mi się z Indianką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...mój mąż mówi to samo ;) czy to przez te frędzle?

      Usuń
  6. Całkiem fajna, ale nie podoba mi się to podbite oko. Źle mi się kojarzy i już. Za to ma fajną sukienkę. A buty w całkiem dobrej cenie, wychodzi tyko 2 zł za parę, szkoda, że nie ma zielonych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując ją miałam w planie tego "sińca" zmyć niestety dopiero jak już doszła okazało się, że ciężko będzie ...mogłabym uszkodzić oko. Lala długo leżała przez to w kartonie ...ale zobaczyłam ostatnio w sklepie najnowsze Barbie - jakieś super bohaterki. I stwierdziłam, że nadszedł czas na moją ognistowłosą bo jest o wiele piękniejsza od tych super bohaterek ;)

      Usuń
  7. toż to moja Ruda Doda! cudnie się u Ciebie prezentuje
    a narzutce z frędzlami - w upiętych włosach widać Jej
    uroczą buźkę, której jestem fanką od pierwszego Jej
    ujrzenia!
    a buty - OBŁĘDNE! ja raczej pomyślałam o kolczykach,
    bo bez nich nie ruszam się z domu - będę polować - może
    nie tylko w TKMax?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...Ruda Doda? Niezła ksywka ;) a mnie się w niej najbardziej podobają te wielkie brązowe oczy :) Doszukałam się też w Internecie, że dokładnie ten sam mold ma jakaś niebieskowłosa syrena - jest piękna! Ma wielkie, niebieskie oczy... takie lekko przymróżone ....sam sex ;) Niestety nie umiem jej zidentyfikować i jak dotąd nigdzie na nią nie trafiłam...

      Usuń
    2. mnie rozwaliły Jej dość pokaźny nosek i całuśne usteczka -
      no wypisz wymaluj Doda - co tylko jest na plus dla Rudej :)
      niebieska ma kilka buziek - z uchylonymi ustami, roześmianą
      ale i właśnie taką jak Twoja - zobacz u Medithawery - u Niej
      widziałam dwie wersje niebieskowłosej :)

      Usuń
  8. Śliczna- te ogniste włosy są mega świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak są super ...dlatego też już kupiłam czerwoną i pomarańczową perukę i będę innym lalom robić podobne fryzury ;)

      Usuń
  9. Lalka ma super włosy, a buty extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, a ja czaiłam się na taką na tablicy i co? ... i lipa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak z tablicy - to pewnie do mnie przyfrunęła...
      ale ma już inne - seksowne ciałko i bojowe
      stroje do zadań specjalnych :)))

      Usuń
    2. ale ich jeszcze nie tak dawno pełno było na Tablicy...

      Usuń
    3. pełno? - a mnie wystarczyła tylko jedna :)

      Usuń
  11. Z tym nadrukiem wokół oka mogła by być ostrą rockmenką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest myśl! Następna sesja z nią będzie w czarnych skórach i łańcuchach ;)

      Usuń
  12. Butki super, muszę poszukać takich :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ja próbowałam to gdzieś w necie zlokalizować ale mi się nie udało :( Miałam nadzieję, że może są podobne zestawy ale w innych kolorach.

      Usuń
  13. Świetna sesja plenerowa! Buty super: i wzory i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna sesje jej zrobilas!!! Piekna lalka choc faktycznie bylaby jeszcze ladniejsza bez tego tatu wokol oka. :)

    Buty po prostu super!!!

    OdpowiedzUsuń