środa, 22 kwietnia 2015

Idealne loki u lalki - Tutorial

 
Skoro pokazałam Wam jak przeszczepiam swoim lalkom włosy to jeszcze wypadało by pokazać jak kręcę im loki. W tej "dziedzinie" wiele się doszkalałam (głównie na innych blogach) i eksperymentowałam ...ostatecznie wymyśliłam sobie swój własny sposób na udane loki :) 
 
 
 
 
Moją metodą możecie robić loki jakie sobie tylko zamarzycie  ...grube albo cienkie, gęsto skręcone lub delikatnie pofalowane. A co najważniejsze moje loki zawsze pięknie opadają w dół, a nie sterczą złośliwie ku górze lub szpetnie odstają od głowy ukazując wszystko to, czego widać być nie powinno.
 
Co będzie to tego kręcenia potrzebne? Słomka i przynajmniej jedna spinka - najważniejsze aby była "dopasowana" do słomki ...co oznacza, że musi dokładnie ją "obejmować" ...jak na zdjęciu poniżej. Dwie pozostałe (duże) spinki używam do podpinania włosów "przeszkadzających".  
 

 
 
A teraz do pracy!
Oddzielam kępkę włosów i ją rozczesuję.

 
 
I NAJWAŻNIEJSZE... lekko tę kępkę włosów skręcam.

 
Owijam wokół słomki - starannie do samego końca! Czubeczek włosów przypinam spinką do słomki.
 
 
Resztę plączących się włosów upinam na boki, a nakręcone na słomkę włosy polewam wrzątkiem - prosto z czajnika. Rrobię to oczywiście nie nad kartką, a nad umywalką ;)

 
 
Lekko odciskam chusteczką nadmiar wody i...

 
...jak włosy przestygną zsuwam loczka ze słomki.

 
W zależności od tego jak grubą słomkę i ile włosów weźmiecie, jak mocno je skręcicie i jak gęsto nawiniecie na tę słomkę to otrzymacie różne loki :D
 
Ja bardzo często każdego nakręconego loka delikatnie rozdzielam jeszcze na kilka części.
 
...i tak kręcę lok po loku...

 

A teraz szybciutka sesja w promieniach wiosennego słońca ;)
 



 
Przyznam Wam, że choć polowałam na tę lalunię dość długo to nie spodobała mi się na żywo ani troszeczkę. Najpierw odarłam ją z oryginalnej jaskrawo-żółtej koszulki twierdząc, że to ona ją szpeci. Uszyłam jej nową bluzeczkę ale i w niej jakoś lala nie zyskała na urodzie.
 
Tak oto prezentowała się przed zmianą fryzury ...
 
 
 
Byłam z niej mega niezadowolona! Schowałam ją do szafy, ubranie oddałam inne rudzielicy i prawie o niej zapomniałam ...ale, jak to ze mną często bywa, natknęło mnie! Więc ją z szafy wygrzebałam ... delikatnie przesunęłam przedziałek i ukryłam w ten sposób tę fikuśną grzyweczkę. Na koniec nakręciłam jej loki i zupełnie inaczej ubrałam. Teraz już mi się podoba! :) A Wam?
 
 
 PS: kto wie co to za lala? nie mogę jej zidentyfikować :(
 
 
 

36 komentarzy:

  1. Moniczko Złota! Spadłaś mi z tym tutorialem jak z nieba! Mam lalkę, której włosy ... ech lepiej nie mówić. Jak ten sposób nie pomoże, to tylko pozostaje reroot!
    Panny Twojej nie znam, ale wygląda pięknie! Loki są idealne! Jesteś boska!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Ci ten tutek pomógł ;) dzięki za wszystkie miłe słowa ;)

      Usuń
  2. Unos rizos muy bonitos y fáciles de hacer

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne !!! Na pewno to wykorzystam !! Dziękuję :):)
    To zdecydowanie nie ta sama lalka , wygląda teraz o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne! Ja na złość nie mogę się zabrać za loki, raz wyszły mi idealne... tylko raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale za to gładzenie rozczochrańców wychodzi Ci perfekcyjnie! ;)

      Usuń
  5. Sądząc po wielkości stóp i opaleniźnie, to jakaś California Girl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taka samą lalkę - poznaję po kolczykach:) Czy Twoja też ma jakby zzieleniałą twarz?;) Ja jak na razie kręcę włosy na papiloty z folii aluminiowej i raz wychodzi to fajnie, raz tak sobie, spróbuję Twojego sposobu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaobserwowałam żadnej zieleni na jej twarzyczce ...moja to ma raczej spłowiałe oczy... przez co mi kiepsko na zdjęciach wychodzi.

      Usuń
  7. To Cali Girl Hawaiian Hair Summer.

    OdpowiedzUsuń
  8. choć mnie bardzo się podoba w wersji niby
    Esmeralda z "dzwonnika..." - w lokach wręcz
    oszałamia - i jeszcze z tymi rozczulającymi
    bosymi stopkami - mam 3 panienki mogące
    sobie radośnie tak nóżkami fikać jak Twoja -
    też marzą o Californii :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...te bose stópki ujmują i mnie ;)

      Usuń
  9. Oj, zbieram się zbieram do loków... Świetny tutorial!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....to miej zabawy życzę z tymi lokami ;)

      Usuń
  10. Ale zajefajne sprężynki :-) Metoda jak dla mnie nowatorska i ciekawa. Brawo, Moniko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wyszły Ci te loki, a dzięki nim Twoja lalka przepięknie się prezentuje. Moje gratulacje! <3 Przez ciebie naszła mnie ochota na zabawę w fryzjera hehe... :p

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...zabawa w fryzjera to nic złego! :)

      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  12. Super!! Lala w lokach świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie dzięki. Tutorial jest świetny, z pewnością skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy wyszły świetnie, choć spodziewałam się, że loki na słomce potraktujesz suszarką... Efekt jest bardzo dziewczęcy i naturalny, możliwe, że właśnie Twoją metodą podratuję włosy mojej Horseback Summer, bo wyprostowałam jej tylko na tymczas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie, bałabym się, że je stopie gorącym powietrzem ...ale po tym co piszesz wnioskuję, że już to testowałaś? :>

      Usuń
  15. Dużo lepiej wygląda w eleganckim wydaniu z lokami. Apropo, jaki banalnie prosty a efektowny patent na loki, wychodzą gładkie bez puszenia. Muszę koniecznie spróbować, dzięki wielkie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...w dodatku tylko ta metoda działa na sztywne rerootowane włosy z tanich peruk ludzkich ;)

      Usuń
  16. Może zrobisz jakiś tutorial o czymś dla lalkowych piesków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czegoś konkretnie byś chciała? ...bo wiele ciekawych tutków ma "My Froggy Stuff" znajdziesz je na www.youtube.com ...w wyszukiwarkę na tej stronce wystarczy wpisać "pet stuff" :D

      Usuń
    2. Dzięki na pewno zajrzę.
      P.S. Czy te loki można zrobić na piesku typu "vip pets"

      Usuń
    3. Niestety nie wiem - nigdy nie miałam takiego w ręku. Najlepiej spróbuj na małym kosmyku włosów ....takim wziętym od spodu z tyłu główki. Najważniejsze aby sprawdzić czy wrzątek nie stopi (zniszczy) włosów pieska :)

      Usuń
  17. Czy ten sposób działa też z lalkami lalaloopsy girls?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takich lalek więc nie umiem odpowiedzieć. Zawsze można spróbować na jakiejś małej kępce włosów na środku głowy i zobaczyć co się stanie. Czytałam kiedyś, że niektóre "włosy" nie lubią wrzątku dlatego lepiej upewnić się, że nie zniszczymy lalki ;)

      Usuń