piątek, 27 marca 2015

Zakupy z Ewą i Karoliną cz.1

 
Po ostatnim spotkaniu lalkowym ja, Karolina i Ewa udałyśmy się na lalkowe zakupy  ...w planach miałam nabyć tanią, chińską podróbkę Mackie wynalezioną przez Karolinę w jakimś niepozornym sklepiku ;) 
 
Na miejscu okazało się, że o ile buźka klonika jest całkiem ładna to ciałko, z chudymi jak wykałaczki nogami, jest obleśne. Ostatecznie z lali zrezygnowałam - do śnieżnobiałej główki nie dobrałabym zapewne odpowiedniego kolorystycznie ciałka o przyzwoitych kształtach. 
 
Już miałam ze sklepiku wychodzić ...kiedy Ewa wygrzebała w stercie kartonów lalę, na którą poluję od dawna. Jak dotąd szkoda było mi dać za nią 40 zł zważywszy, że pierwszą rzeczą jaką trzeba z nią zrobić to wymienić jej ciałko. A tu ...promocja! :D
 
Oczywiście nie oparłam się pokusie :) ...i dziś dzięki Ewie mogę  pochwalić się śliczną, brązowooką czarnulą o uwielbianym przeze mnie moldzie Lea/Kayla.
 
Przed Wami Numer Trzydzieści Siedem - Ballerina Barbie 2013 przełożona na "normalne" ciałko.
 
 
 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

23 komentarze:

  1. Ooo jaka sliczna!!!! Ma bardzo ladna twarz gratuluje nabytku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię jak Ty panujesz nad tymi moldami itd.. numer 37 wow.. Gratuluję kolejnej lalki.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie panuje ...posiłkuje się Internetem i szukam tak długo aż ustalę fakty ;)

      Usuń
  3. Znam tę panienkę, choć tylko ze zdjęć! Bardzo mi się podoba! Zrobiłaś ją na bóstwo! Świetnie ubrałaś! Śliczna z niej elegantka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknota, sama bym się nie oparła, zwłaszcza na promocji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne oko do lalek z potencjałem. Na oryginalnym ciałku i z plastikowym diademem wyglądała raczej nieciekawie... a tutaj, proszę, jaka piękna i szykowna dziewczyna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to i mnie się zaczyna, tak "niebezpiecznie" bardzo podobać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :) ....ale ja już swojej nie oddam :P

      Usuń
  7. Hello from Spain: Fabulous Barbie. Great look. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO !!! Rewelacyjnie ubrane !!!
    Gratuluję :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nowego nabytku- jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobisz tutorial na łóżko dla lalek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehhe ...a nie podobają Ci się tutoriale MyFroggyStuff, poniżej link do jednego z nich ...ale z tego co wiem jest ich mnóstwo, w tym kilka na różne rodzaje łóżek ;)

      https://www.youtube.com/watch?v=WU2glvwiUxY

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Zmiana dobrze jej zrobiła! Masz oko i głowę do tego :)

    OdpowiedzUsuń