niedziela, 15 marca 2015

Mini spotkanko lalkowe

 
Dziś Wrocławskie spotkanko lalkowe odbyło się w ograniczonym składzie - ostatecznie dotarłam ja, Karolina i Ewa :)
 
A oto lale, które przyniosłyśmy:
 
 
1. Repaintowana Monster High - własność Karoliny
 

 
 
2. Midge nr 1 - własność Ewy



3. Midge nr 2 i 3 - też własność Ewy

 
 
4. Moja Mackie - Księżniczka Na Ziarnku Grochu

 
 
5. Księżniczka Na ziarnku Grochu i ....moja kolejna Mackie

 
 
6. ...i kolejne moje Mackie (jasnowłosa - oryginalna i ciemnowłosa - rerootowana)

 
 
7. Mackie Van Gogh - własność Karoliny

 
 
8. ...a tu dwie Mackie - jedna Karoliny i jedna moja (rerootowana)



9. Dynamitka Karoliny
 


 
 
10. Moja Tulabelle

 
 
11. Tonnerka Karoliny ...w niesamowitych rajtko-butach!

 
 
12. "Potworki" - własność Karoliny

 
 
13. Wielkogłowa - też Karoliny

 
 
14. Super Mini Motyleńka - własność Ewy

 
 
 
 
PS: "Zmidgowało" nas i "zmackowało" na całego! ...ale jak zawsze było super :)
Do miłego następnego!
 

23 komentarze:

  1. Mam koło 80 zdjęć... Znowu polecą w częściach. Była jakaś reakcja męża na nowe nabytki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! My gadałyśmy a Ty cykałaś, więc nic dziwnego :] ...nie powiedziałam wprost, że mam coś nowego :)

      Usuń
    2. Sposób na samca - raty ;)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia ! No i jakie ładne światło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Macki z rerootowymi włosami bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. i tylko skaczę od fotki do fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...bardzo dobrze, bo to znaczy że nasze lale się spodobały ;)

      Usuń
  5. Wspaniałe lalki w niesamowitych ubrankach! Było co oglądać i podziwiać!
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne te lalunie :)
    Też chcę wziąć udział w takim lalkowym spotkaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda i cudeńka! Pozdrawiam Wrocław!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymackowało Was, oj wymackowało :)
    Piękne te lalki....

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne spotkanie i super zdjecia!!! O lalkach nie wspomne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Qué hermosa colección de muñecas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, też mi się zachciało takiej truskawkowej panny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...a ja już swoją miałam "patroszyć" kiedy mi się jej szkoda zrobiło i na razie zostanie taka żółtowłosa ;)

      Usuń