wtorek, 24 lutego 2015

moja Tulabelle

 
 

 
Tę lalkę już znacie - chwaliłam się nią jakiś czas temu ;) Pozowała wtedy nagusieńka, tak jak ją ...poprzednia właścicielka do mnie wysłała ;) Dziś wreszcie doczekała się drugiej sesji.
 
Do uszycia dla jej jakiś ciuszków przymierzałam się już kilkanaście razy. Zawsze kończyło się na tym, że kolory, posiadanych przeze mnie materiałów, nie do końca pasowały do modelki. Ale to i tak "pikuś" bo, poza samymi ubrankami, to problemem zawsze były buty, a właściwie ich brak! Na szczęście na ostatnim spotkaniu lalkowym Ewa podsunęła mi rewelacyjny pomysł ...przybiegłam więc pędem do domu i zaczęłam szykować się do szycia.
 
Zamiast eleganckiej bielizny czy super sukienki moja Tulabelle na druga sesję zdjęciową dostała strój treningowy. W mojej ocenie jej smukłe, wielce artykułowane ciałko idealnie pasuje do solowej tancerki, więc dziś zapraszam na mini relację z rozgrzewki i przygotowań do występu, w którym wystąpi na boso ;)
 
 
 




 
...a po treningu relaksik ;)
 

 
 

19 komentarzy:

  1. Cudna Ruda.. I outfit też cudny.. Zapewne Twój.. :) pozdrawiam.. :)kk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam wcześniejszy komentarz jak nie było jeszcze treści.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ;) ...coś nie tak kliknęłam widocznie i za szybko opublikowałam zamiast tylko zapisać.

      Miło mi, że się moja ulubiona rudzielica podoba ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. teraz jak już nie świeci gołym tyłkiem to na pewno ją przyniosę ;)

      Usuń
  4. Fajny pomysł. Tula jest przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytasz w moich myślach! Chciałam Ci już napisać, żebyś pokazała tę Twoją piękność! Nawet ostatnio zajrzałam do tamtego postu, gdzie ją przedstawiłaś...
    Doskonały pomysł z tańcem! Świetny kostium i getry! Idealna kolorystyka!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to teraz już wiem skąd ta uporczywa myśl rozbijająca się po głowie: "czas na rudą, czas na rudą! :) Ta-dam! Myślisz i masz ;)

      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  6. wszystko mi się podoba - i modelka
    i te getry śliwkowe do lazuru koła
    i gimnastyczne pozy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet te dłonie kojarzą się z tancerką, śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam te jej dłonie! ...i to chyba dlatego, że paluszki ma "nieposklejane"

      Usuń
  8. Ale z niej fit panienka :D super ! :)

    OdpowiedzUsuń