niedziela, 18 stycznia 2015

Z lalkami przy kawie :)

 
 
 
 
Dziś odbyło się kolejne Wrocławskie spotkanie lalkowe. Tym razem było nas mnóstwo ;)
...i pisząc "nas" nie mam na myśli lalek!
Lalek też było sporo, a każda inna. Były więc lalunie małe ...i duże ...i były też kucyki i inne stwory-potwory.
 
Poniżej kilka fotek pamiątkowych :D




















 
 
Po spotkaniu stałam się właścicielką Ghoulii

 
i trzech pięknych par bucików :)



 
 
 
Wszystkim za ten mile spędzony czas dziękuje ;)
Do następnego razu!
 
 

20 komentarzy:

  1. Polecamy się! Poppy na Twoim zdjęciu wygląda prawie miło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...mi się te dumne złośnice strasznie podobają. Oczywiście te rude i kasztanowe najbardziej ;]

      Usuń
  2. Bardzo fajne foto 2 Raquelle, tylko jak one to zniosły, że maja ten sam strój?!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dodatki insze - a przez przekrzywione główki nawet
      wydają się mieć inne natężenie swego sceptycyzmu...

      Usuń
    2. hehehe ...chyba dały radę ;) Chociaż za dużo to z nimi nie rozmawiałam, bo taką dziwną minę miały jak się do nich zbliżałam ;)

      Usuń
    3. Jakoś to zniosły ;) bo jedna z Wrocławia, a druga z Wałbrzycha hahaha :)

      Usuń
  3. No, to był chyba już prawdziwy zjazd lalkomaniaczek. Zazdroszczę Wam tych spotkań. Lalki wspaniałe i jaka różnorodność. Mnie urzekła panienka w różowym sweterki i jeansach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kochana! ...wbrew pozorom to nie panienka a 18-sto calowa wampirzyca. Poznasz jak się dobrze przyjrzysz ...zdradzają ją oczy - każde w zupełnie innym kolorze ;)

      PS: ...i ma doczepiane wampirze kły!

      Usuń
  4. Teraz czekam na jakieś złote kreacje do tych bucików ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ...ja na razie to chyba wyluzuję z tym szyciem, bo mnie nasza Ewa zawsze zdołuje, że fuszerkę odwalam ;) ...a przecież ja się staram - jak tylko mogę - aby te ubranka coraz ładniejsze i lepsze jakościowo były.

      Usuń
    2. Oj tam! Moniko nie przejmuj się ;) jest coraz lepiej :D

      Usuń
  5. Ja też szczerze zazdroszczę :) To niesamowite, że jest Was kilka w okolicy i organizujecie spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie czasem zazdroszczę tych chwil ;) ...to tak jakbym przestępowała próg jakiejś magicznej krainy, w której wszyscy rozmawiają w "moim języku" ...niezależnie czy znamy się mniej czy więcej łączy nas jedna sprawa i w sympatycznej atmosferze możemy pochwalić się nową lalkową zdobyczą czy "uszytką" lub obgadać metody odnowy zmasakrowanych lal :D

      Usuń
  6. ... tak, to niezapomniane, piękne chwile :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka ilość wspaniałych lalek i ich Właścicielek! Nic, tylko pozazdrościć spotkania, na którym wszyscy mówią zrozumiałym, normalnym głosem! Widzę, że w tym niezliczonym gronie lalkowych postaci znalazło się i miejsce dla Gillian? Czyżby Twoja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie moja Gillian ...ale jeszcze kiedyś będę taką miała ;)

      Usuń
  8. Sliczne dziewczyny!!! Widze ze choc patrza ciut sceptycznie to i tak dobrze sie bawia :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak śliczne ...szkoda, że nie są wszystkie moje! ;)

      Usuń