środa, 12 listopada 2014

Kolejna ława i powrót do tutoriali :)


 
 
 

 
Zaczynam korzystać z tego, że szybko robi się ciemno i długimi wieczorami nadrabiam miniaturkowe zaległości  ...a pomysłów i planów mam wiele ;) 
 
Dziś prosta i szybka w wykonaniu ława. Nie jest to 100% mój pomysł - wzór podpatrzyłam tutaj ( ława jest tam na zdjęciach, choć trzeba się dobrze przyjrzeć, aby ja dojrzeć).
 
Pozwoliłam sobie tę ławę troszkę przerobić i oczywiście wykonałam ją z materiałów ogólnodostępnych i łatwych w obróbce.
 
Zapraszam na tutorial.
 
 
Elementy na podstawę ławy wycięłam z butli po wodzie destylowanej. 
 



 
Gotowe elementy wygięłam i w takiej "pozycji" przytrzymałam przez chwilę.
 

 
 
Z gotowych i lekko wygiętych elementów złożyłam ławę i pomalowałam kilkukrotnie farbą akrylową.


 
 
Blat zrobiłam z przezroczystego, sztywnego plastiku.
 
 
 
Na koniec blat przykleiłam odrobinką kleju w miejscach, w których opiera się o podstawę ławy. Używam kleju, który po wyschnięciu stanie się całkowicie przezroczysty. Na zdjęciu poniżej widać miejsca łączenia, bo klej jest jeszcze biały ;)

 
 
A nie mówiłam?  ...szybka i prosta;)
 
Pozdrawiam wszystkich, wytrwałych obserwatorów mojego bloga! ;)
 
 


18 komentarzy:

  1. fantastyczna ława - a ja potrzebowałam i musiałam poradzić sobie inaczej, ale chyba wykorzystam Twój patent i zrobię podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i prosta. Wreszcie doczekałam się wznowienia tutoriali. Masz fantastyczne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się cieszę z powrotu Twoich tutoriali, jestem wielką fanką ;D Świetne wykonanie stoliczka okolicznościowego, takie banalnie proste a eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie ...nie wiedziałam, że moje tutki maja fanów... miło jest mi to słyszeć ;)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe rozwiązanie i wygląda obłędnie! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ława.. Gdyby nie tutorial w życiu bym nie odgadła z czego jest zrobiona..... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęka opada ponownie... potwornie mnie inspirujesz, o Moniko! idąc tropem rzeczy "spod ręki" - ujrzałam w nakrętkach po keczupie niezły materiał na siedziska dla nie tylko moich słodkich paskudek - lada moment przybliżę i ja swój warsztat...
    pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A mozna wiedziec z czego zrobiony jest blat? Gdzie znalazlas taki sztywny przezroczysty plastik? Podziwiam twoja kreatywnosc. Wszystko na blogu jest super. A weszlam do ciebie po inspiracje domku dla lalek. Toutrial bardzo dokladny tylko... Brakuje zdjec gotowej pracy! Jestem baaaaardzo ciekawa jak domek wyglada po skonczeniu. Pozdrawiam Cie goraco i czekam na dalsze inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.... nie pamiętam za dobrze ale to opakowanie było akurat po jakichś słuchawkach ;)

      Cieszę się, że mój blog Cię zainspirował ;) Niestety zdjęć domku już nie dorobię ...moja córa z niego wyrosła i już go nie mamy.

      Usuń