środa, 1 października 2014

Nie ma nikt...

...takiej pięknej lali jak ja! :):):)

Podśpiewuję sobie tak od samego rana, bo z rana dostałam wyczekiwaną w trwodze przesyłkę! :D

Przez ostatnie trzy dni w obawie i z nieokazywanym podnieceniem krzątałam się w pracy i w domu, bo w głowie kołatały się dziwne myśli - przyjdzie czy nie przyjdzie, będzie cała czy nie, a co jeżeli w rzeczywistości nie będzie mi się już tak podobała jak na zdjęciu promocyjnym?....

Na szczęście dotarła! A w rzeczywistości okazała się jeszcze piękniejsza :)

Nie szukałam jej nigdy specjalnie, choć na mojej liście życzeń jest od dawna. Zamieściłam ją tam, choć nie zamierzałam kupować takiej drogiej lalki. Weszłam na allegro drugi raz w życiu - pierwszy raz szukałam tam tanich peruk. Tym razem chciałam poszukać jakiegoś kena dla Angeliki, bo niedługo ma urodziny... i wyskoczyła ...i dech mi zaparło ...i nie mogłam uwierzyć! Część mózgu odpowiedzialna za zachcianki szybko "odcięła" inną, w której mieści się rozsądek ...kliknęłam KUP TERAZ i szybko zapłaciłam. Dopiero później myślałam...

Na szczęście lala okazała się cudowna, więc nie będę żałować! Będę się nią cieszyć i robić jej mnóstwo nowych ciuchów i zdjęć i będę Was tym wszystkim zadręczać! ...A żeby nie było, że rzucam słowa na wiatr dziś pierwsza sesja:


 

 
 
No dobra :) ...już się więcej nie droczę :P
Oto ona:
 







 
 
 
A teraz może ktoś mnie dokształci :) ...czy Tulabelle to jej imię?

32 komentarze:

  1. jest śliczna, subtelna, elegancka i delikatna. Śpiewaj dalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna.. Nic o niej nie wiem ale Ci zazdroszczę.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zakładam, że to pozytywna zazdrość :]

      Usuń
  3. Gdzieś mi śmignęła na FLTE i też zapragnęłam mieć, ale to już lalka z wyższej póki... Ogromnie zazdroszczę i gratuluję, jest przepiękna, absolutnie śliczna, proszę zamęczaj nas jej sesjami zdjęciowymi do woli ;D
    A Tulabelle to chyba jest nazwa serii lalek od Integrity Toys.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przecudna a w koronkach wygląda pięknie! Tak się cieszę, że ją masz! Mam nadzieję na mnóstwo zdjęć! Nie pozwól nam długo czekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) dzięki, dzięki!

      ...zakładam jednak, że w kolejnych sesjach będzie ubrana, a ponieważ oryginalnie przyjechała do mnie nagusieńka to muszę najpierw coś jej uszyć :)

      Usuń
  5. Jest cudna, tylko te usta w kolorze fuksji zupełnie mi do rudych włosów nie chcą pasować. Po za tym widzę same zalety, delikatne rysy, bardzo zgrabny nosek. Świetna artykulacja. Obiektyw ją kocha. Już cieszę się na sesje w różnych ciuszkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi ta fuksja (dawno temu) przy pierwszym wglądzie nie spasowała ...później dopatrzyłam się, że na powiekach też ma odrobinkę takiego koloru ...teraz nie wyobrażam sobie jej z innym kolorem ust. W mojej ocenie to właśnie on nadaje jej takiej dziewczęcej lekkości ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Piękna :) Gratuluje zakupu nowej lalki ja dziś natrafiłam na Alberon Doll w zawrotnej cenie 4,60 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      Niestety nie wiem co to Alberon Doll ale zakładam, że to lala której pragniesz a w dodatku za przysłowiowych "parę groszy". To chyba trzeba się cieszyć :]

      Usuń
    2. To lalki porcelanowe :) ich ceny porównywalne są z cenami Tangkou i Pullip :)

      Usuń
  7. Ha, ha, ha! ... a miały być lalki tylko do 25 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...żeby rzycie miało smaczek... zawsze musi być jakiś wyjątek od reguły :)

      Usuń
  8. Piękna, to nic ze droga one nie traca na wartosci jak sie je odp traktuje.Mnie od "miłosci" do nich ratuje tylko to ze jak dla mnie to ich ciała sa za szczupłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie ta figlarna, dziewczęca "lekkość" zachwyca :) ...np. Tonnerki wydają mi się o wiele "cięższe" ...jakby były kobietami po przejściach! Oceniam to oczywiście tylko po zdjęciach, bo nie mam porównania "w realu".

      Pozdrawiam gorąco! :)

      Usuń
  9. Ojejej... Jaka ona piękna! Kiedy więcej zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ...mam nadzieję, że już niedługo ;)

      Usuń
  10. Cudna! <3
    Racja, nikt nie ma takiej lali :D
    Delikatna i subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor włosów i pyszczek... Miodzio! Już czekam na kreacje dla niej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...już od kilku dni "przymierzam" jej wszystkie materiały jakie mam ale ciągle coś mi nie pasuje ...potrzebuję czegoś nowego i wyjątkowego! A to oznacza, że muszę odwiedzić jakiś sklep z tkaninami ;)

      Usuń
  12. zachwyca więc nie dziwota, że sobie podśpiewujesz - ja swoją niunię od Oli, jasnowłosą dynamitkę - podziwiałam z pół godzinki, zanim wzięłam się za szydełkowanie dlań...
    szczerze gratuluję pannicy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widziałam ją, widziałam ...i wcale się nie dziwię, że ją podziwiałaś ;)

      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  13. Nie wszystkie lalki z tej serii mi się podobają, ale ta jest piękna - gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń