sobota, 18 października 2014

marchewę mam i ja :)

 
 
Oto przed Wami moja nowa zdobycz - marchewkowowłosa Barbie, której nie mogłam sobie odmówić :)
 
Kaylę z serii Mermaid Fantasy przechwyciłam od Ani z bloga Cukier w szafie. Główka syrenki była już nasadzona na "normalne" ciałko, choć odrobinkę za jasne w stosunku do koloru buźki. Lalka miała też wszyte MEGA rzęsy :)
 
Standardowo jak większość lal Kayla przeszła u mnie szereg zabiegów - kąpiel, namaszczanie główki płynem do płukania, wrzątkowanie włosków oraz podmiankę ciałka na "ciut" ciemniejsze. Ponieważ laleczka miała drobne ubytki jednego oczka i dość mocno starte usteczka zafundowałam jej też malowanie :)
 
Wyczesana, wymalowana i wystrojona Kayla prezentuje się teraz tak:
 








 
 
 
Rzęsy i czerwonawy kolor ust odmieniły zupełnie lalę - w wersji oryginalnej możecie podejrzeć ją np. u Ani z Doll Second Hand
 
Pozdrawiam i do usłyszenia! :D
 
 

24 komentarze:

  1. Cudna jest! Wszystko mi się w niej podoba!
    Przy okazji - fantastyczna pufa!
    Muszę zrobić podobną, jeśli się zgodzisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;]

      PS: ta pufa to opakowanie po krawacie ...więc możesz kopiować ;)

      Usuń
  2. Cudna, tylko oczu zielonych nie ma. Te rzęsy całkiem zmieniły wygląd twarzy, oczywiście na +. Świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, rzęsy są extra ...niestety to nie moja zasługa ;)

      Usuń
  3. Wow, jaka elegancka! Z rzęsami wygląda super, zazdraszczam marchewkowej Kayli, wszyscy ją teraz mają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) ...no mnie się trafiła jak ślepej kurze ;)

      Usuń
  4. ja też chcę tą rudą mieć u siebie :) ale moja droga - jaką cudną sukienkę jej zafundowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! zdradzę Ci sekrecik ...to tylko stara pończocha, którą owinęłam lalę od góry do dołu ...zero szycia ;]

      Usuń
  5. Wygląda jak "jestem ładna, ale nie wiem, co tutaj robię" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ten tekst ma jakieś głębszy sens? czy to cytat jakiś? :>

      Usuń
  6. nie obawiasz się, że Ci odfrunie na tych rzęsach gigantach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż... takie miała jak do mnie przyjechała i skoro jeszcze nie odleciała to już chyba zostanie ;)

      Usuń
  7. O, bliźniaczka! ;-) Twoja ma cudne rzęsy, a ja mam ochotę śpiewać "Marchewkowe pole" ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...na następnym micie lalkowym bliźniaczki się spotykają? :)

      Usuń
  8. Hello from Spain: Fabulous doll. I like tabs. Very real. Great outfit. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka drapieżna się zrobiła , pięknie wygląda :)
    Sukienka rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;] ...lubię takie drapieżne, elegancko-rockowe lale :D

      Usuń
  10. Śliczny rudzielec :) BARDZO mi się podoba oraz jej nieziemska sukienka <3 <3 Czy zdradzisz swój sekret jak zrobić taką sukienkę, np jakiś mały poradnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ;) ...lada dzień będzie tutek!

      Usuń