wtorek, 23 września 2014

BIAŁOWŁOSA CLEO

Pamiętacie moją starą Cleo? ..taką w krótkich zaślimaczonych włosach?
Po tym jak kupiłam nową jeszcze tego samego wieczoru wyskubałam starą :) Pozbawienie jej włosów nie było łatwym zadaniem, bo środek głowy był zalany jakimś świństwem. To przez tę "maziagę" jej włosy ciągle się przetłuszczały pomimo iż co chwilę wcierałam w nie puder... 
 
Po tym jak kurier dostarczył mi paczuszkę z nowymi perukami długo nie mogłam się zdecydować jakie włosy zrobić mojej starej Cleo. Postanowiłam więc zrobić jej perukę, aby upewnić się w jakim kolorze jest jej najlepiej. Efekt okazał się całkiem interesujący :)
 
A oto moja stara Cleo w zupełnie innej odsłonie:
 

 
 
Oprócz nowych włosków moja Cleo dostała też nowa sukieneczkę :)



 
 
Włosy przyszyłam do zrobionego na szydełku "czepka". Gotową perukę przelałam kilkakrotnie wrzątkiem, więc sterczące włoski szybko się ułożyły:)
 
 
 
Dla przypomnienia zdjęcie Cleo sprzed przeróbki:
 
 
 
I jak Wam się podoba? :)
 
 

32 komentarze:

  1. Wygląda bosko! Super pomysł i takie samo wykonanie! Idealnie jej w tym kolorze włosków a sukienka pasuje jak ulał! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wow wow! Efekt jest zjawiskowy, świetny pomysł z tym czepeczkiem. Głowa pewnie była pełna kleju, który lubi wypływać... A tak w ogóle to dawno Cię tu nie było, a ja ciągle pamiętam o tych bucikach dla Skipper o których gadałyśmy na meecie... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, dzięki :)
      no faktycznie długo mnie nie było - jakoś tak mi czas okrutnie szybko zleciał :/ ...koniec sierpnia i wrzesień to dla mnie miesiące gorące zarówno w pracy jak i w domu.
      O bucikach też pamiętam :D

      Usuń
  3. Hello from Spain: I like Cleo makeover. I prefer the long white hair. Fabulous dress. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :)
      Oryginalne włosy Cleo były tak okropne, że nie mogłam na nie patrzeć, więc lalka leżała zamknięta w szufladzie ...te białe włosy to efekt próby nadania lalce choć odrobinę lepszego wyglądu. Teraz Cleo przeprowadzi się do witryny, do której trafiają również inne odnowione lale ;)

      Usuń
  4. Cleo wygląda super, bardzo jej pasuje ten nowoczesny look. Świetnie wyszła Ci ta peruka, z początku byłam przekonana, że to pełen reroot, gratuluję pomysłu i profesjonalnego wykonania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      perukę zrobiłam tylko dlatego, że nie mogłam się zdecydować w jakim kolorze będzie Cleo najlepiej ...teraz chyba w ogóle zrezygnuję z rerootu (w tym przypadku) i troszkę poeksperymentuję - dorobię jej peruki w innych kolorach, długie, krótkie i kręcone :)

      Usuń
  5. Świetna. Nigdy bym nie pomyślała, że w białym będzie jej tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta nowa peruka. Cleo wygląda fantastycznie w białych włosach. A nawiasem mówiąc nie mogłabyś zrobić tutka na taką perukę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ...Wydaje mi się, że to, co najważniejsze już pokazałam - długo peruki mi nie wychodziły dopóki nie doczytałam na innych blogach, że włosy trzeba przyszyć do jakiegoś dopasowanego "czepka". Do tego czepka doszywam włosy z najtańszych ludzkich peruk. Tam włosy są wszyte na takiej niby taśmie, więc wypruwam je i dokładnie tak samo wszywam w wyszydełkowany czepek :)
      Postaram się to obfotografować przy robieniu kolejnej peruki :)

      Usuń
  7. Cwaniaro, wybrnęłaś z rerootu :) A czemu nie ruda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo mam "nawalowe" pod czachą :P

      ...ułożyłam wszystkie posiadane peruki od najjaśniejszej do najciemniejszej i wzięłam pierwszą ...czyli białą!

      ....takie zachowanie podobno świadczy o jakimś mega zaawansowanym pedantyzmie ...ale jakoś mi to nie przeszkadza dopóki ludzie dziwnie na mnie nie patrzą jak to tłumczę...

      Usuń
  8. W bieli jej bosko!
    Jej nowe włosy kojarzą mi się z zimowym futrem lisa!

    OdpowiedzUsuń
  9. No genialna! Nigdy bym nie przypuszczała, że to Cleo. Wygląda świetnie! Chciałabym zapytać, gdzie Pani kupuje peruki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      peruki kupuję na allegro ...takie najtańsze za 13-19 zł za sztukę :)

      Usuń
    2. Naprawdę? Ja szukam i szukam i nie mogę żadnych znaleźć! Mogłabym prosić o link jakiejś przykładowej peruki, jeżeli oczywiście to nie problem :)

      Usuń
  10. Ta fryzura totalnie ją odmieniła:)

    Oczywiście o wiele lepiej jej w tej białej grzywie, niż w firmowym kasku;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wygląda w nowych włosach. właśnie sobie uświadomiłam że Cleo przypomina mi Izabelę Trojanowską :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wygląda :) Na minaturce pomyślałam o Lady Gaga :) Ale przy bliższym przyjrzeniu do Tojnaowskiej też podobna :D

      Usuń
    2. hehehe :) no może faktycznie, choć nie było to planowane ;)

      Usuń
  12. .. a próbowałaś uszyć czepek z tiulu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ...ale jest śliski i ciężko go opanować :/

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. ...aby to taka 100% Gaga była to jej wielką kokardę z tych białych dorobić muszę ;)

      Usuń
  14. metamorfoza godna księżniczki

    OdpowiedzUsuń