wtorek, 8 lipca 2014

ŚWIEŻYNKA

 
Nie będę się dziś rozpisywać tylko od razu pochwalę się jedną z moich najnowszych zdobyczy ;) 


 
 


 



 
 
Zapewne wszyscy wiecie, że moja nowiutka laleczka to Ever After High Raven Queen.
 
Uwielbiam ją właśnie w tym wydaniu z tym delikatnym fioletowym makijażem. Podobają mi się jej dwukolorowe włosy układające się "w dziubek" na czole ...i ciuszki, bo są bardzo precyzyjnie uszyte ...i buty ...i nawet wszystkie dodatki. A jest ich sporo! :]
 
 
1. Kolczasta torebeczka z czachą kruka na rączce
 

 
 
 
2. "Pierzasta" narzutka na ramiona z wielgaśnym, sterczącym kołnierzem 

 
 
3. Bransoletka z czachą kruka

 
 
4. Pasek z czachą kruka

 
 
5. Kolczasta opaska
 
 
 
 
 ...no i buty z pierza i łańcuchów

 
 
 
To jedyna lalka, której całokształt podoba mi się w oryginalnym wydaniu!!! :]
 

A jak Wam się podoba?
 
 

22 komentarze:

  1. ...aż TY! Kurcze lepiej ją zabierz na najbliższe spotkanie
    do obmacania :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...pewnie, że przyniosę ;)
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Ma śliczną mordkę. Ten "dziubek" bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Widziałam je w Smyku, ale te ceny... Zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny w Smyku to KOSZMAR dlatego ja poszukuję alternatywnych sposobów nabycia lal ...nawet nowe w sieci są dużo tańsze tylko trzeba dobrze trafić ;)

      Usuń
  4. Mnie się ogromnie podoba! A detale i wykonanie są świetne! Doskonały i w dodatku pełen uroku - nabytek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. Faktycznie wszystko ma ładne - na logikę biorąc powinna mi się podobać najbardziej ze wszystkich everek bo ma wszystko co mieć powinna a nawet więcej, ale jednak bardziej ślinię się do dziwacznej Cedar.
    Pikny ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe! no wiesz ...nie zawsze ślinimy się do rzeczy ładnych i idealnych ...nie zawsze też rzeczy dla jednych superaśne są takimi dla innych ....DZIĘKI TEMU ŚWIAT JEST TAKI PIĘKNY, A MY TACY NIEPOWTARZALNI! ;)

      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
    2. No tak, ale jak byśmy sobie tak całkowicie odpuścili mówienie i pisanie rzeczy oczywistych a w dyskusjach mówili tylko na temat, to wielu ludzi nie mówiłoby w ogóle a ja odzywałabym się bardzo rzadko. Wolę kiedy jest tak, jak jest, więc niestety... co mi ślina na palce przyniesie :(

      Usuń
  6. Śliczna! Taka wyrazista, widać, że z charakterem :) no i bardzo piękną ma sukienkę , pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! suknia jest niepowtarzalna! ;)

      Usuń
  7. Zazdraszczam;)
    I niecierpliwie czekam aż pojawią się w regularnych sklepach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna. Strasznie podobają mi się laleczki z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podoba się tylko ta jedna ....choć jest jeszcze taka czarnowłosa z białym pasemkiem na grzywce... ;)

      Usuń
  9. prawie taka śliczna jako i moja Violinka, prawie ;D
    tyle, że moja skromnie śpioszkowa, więc tylko papucie miała i jakiś fatałaszek udający seksowną koszulkę, ale przecież nie dla dodatków nabyłam swoją everkę a i bolało mniej, niż "pełnowartościowa wyjściowa" wersja - jeszcze tylko poluję na córkę wilka i będę miała spokój z "bajkową hałastrą" - póki nie wylądują w Polsce książęta ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...no właśnie ta córka wilka też mnie kusi ;) ...a jakiegoś księcia już w Smyku i w necie widziałam ;)

      Usuń
    2. ooo, księciunia to i ja minęłam w carrefourze - ale ostatecznie wyżebraną jawnie gotówkę od mej latorośli - bez żadnej żenady przetuptałam na 3 MH
      (choć zasadniczo wtedy wyruszyłam po córkę pinokia)
      a księciunia nabędę, gdy wyuczę się malować lalkowe pysiałki - zrobię z niego prawdziwego mężczyznę - bo jak nie ja, to kto, się pytam...

      Usuń