środa, 30 lipca 2014

Juls z Super Model - kolejna wielkogłowa lalka

 
Od jakiegoś czasu, w ramach eksperymentu, kupuję "wielkogłowe" lalki różnych typów i producentów. Dziś do ekipy kilku My Scen-ek i Monster-ek oraz Raveny i Meygany dołączyła Juls z Super Model od Simby.
 
Lala jest zaskakująco starannie wykonana i ma dużo przegubów :)
 Niestety Simba nie wyprodukowała żadnej rudzielicy, więc kupiłam blondynę. We Wrocławskim ToysRus można je nabyć w zachęcającej cenie w ramach wyprzedaży ;)
 
A oto i ona:
 







Teraz marzy mi się sesja zbiorowa moich wielkogłowych lal - przedtem jednak Juls musi zarobić jakąś kieckę, bo w tym stroju nie pasuje do reszty ;)
 
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających! Do usłyszenia!

34 komentarze:

  1. Widziałam je w naszym TKMaxx, ale jak wróciłam kupić to już nie było. Ale teraz znów nabrałam ochoty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi w TkMaxx "mignęła", a jak wróciłam to już jej nie było ;) Teraz są w ToysRus :] ...a podobno były też ciemnowłose - niestety ja już sią na takie nie załapałam ;(

      Usuń
  2. Ładna jest dosyć, ja niestety patrzę na nie tylko jak na dawczynie ciałek, chociaż właściwie są całkiem ładne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a widzisz! Na to bym nie wpadła! a główki niepotrzebne masz? zaraz bym taką ciemnowłosą nadziała na ciałko tej blondyny ;) ....o ile odcień "skóry" taki sam :/

      Usuń
    2. czarnowłosa a la chinka jest bledziutka, jako ten ryżowy papier... ale piękna bez dwóch zdań - nic dziwnego, że i u mnie wylądowała Miriam - zapraszam serdecznie...

      Usuń
    3. ....akurat myślałam o innej ciemnowłosej. Za zaproszenie dziękuję - chętnie zajrzę ;)

      Usuń
  3. Całkiem ładna panna i ma śliczne buty i torebkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarzyczka może i nie powala z nóg ale zaintrygowały mnie jej "przeguby" - nie dość, że ma "wyginane stopy" to jeszcze okręca się w pasie ;)

      Usuń
  4. Lalka jest cudna. U mnie mieszka od prawie roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a ja dopiero teraz odkryłam, że takie coś w ogóle istnieje ;)

      Usuń
  5. Mnie od nich odrzuca ta płaska twarz. Ale fakt, Simba rudą przeoczyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt! Twarzyczka jest płaska ale jednej nie mogłam sobie odmówić ...a mam niecny plan przerobienia jej na ...marchewkowo-włosą :)

      Usuń
    2. może być fajna, choć z tym odcieniem blondu też jej ładnie - taki trochę łan dojrzałego zboża...

      Usuń
    3. ...jej blond jest ok, ale mi po prostu odbiło na punkcie rudego ;)

      Usuń
    4. mnie odbiło 30 dekady wstecz odkąd
      poznałam Annę, nie Andzię S.

      Usuń
  6. ...ale jest ciemnoskóra :)
    ...jaka znowu płaska twarz? One są bardzo urocze - mam dwie - blond i czarnowłosą :)
    Pozdrawiam :)
    Myślałam, że już się obraziłaś na amen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...ja się nie obrażam! ;) ja czasem jestem poza zasięgiem :( za to jak już wracam to zawsze sumiennie wszystko nadrabiam ;)

      Usuń
  7. Śliczna panna, a jaki ma ciekawy strój :) Super sesja, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki! ;) ...a tak w ogóle to strój jest oryginalny! Pozdrawiam

      Usuń
  8. Panna jest piękna! Na Twoich zdjęciach wygląda jak urodzona modelka! Ma śliczną buźkę, włosy i artykułowane cialko! Dla mnie bomba! Koniecznie zrób sesję wszystkim wielkogłowym! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że płaska buźka w sam raz nada się do eksperymentów malarskich. Od pewnego czasu wyglądam tych laleczek w znajomych sklepach, ale chyba się pochowały na półkach, ze strachu przed moimi niecnymi intencjami. Przyczyną, dla której nie mogłabym zostawić ich makijażu w takim stanie, w jakim obdarował je producent, jest zbyt mały brak jego wyrazistości - patrząc na buźki nie jestem w stanie powiedzieć co one wyrażają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym ją chętnie przemalowała ale nie umiem :( dotychczasowe moje próby repaintu to po prostu ma-sa-kra!!!

      Usuń
  10. Bardzo wdzięczna laleczka , coraz bardziej przekonuję się o wyższości lalek artykułowanych nad sztywniakami , ile się trzeba namęczyć żeby sztywniaka ładnie ustawić do zdjęcia... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiem coś o tym bo niemalże wszystkie moje Barbie to sztywniary ;)

      Usuń
  11. a może zamiast kiecki - warto zainwestować w plażowe kreacje dla pozostałych niuń i puścić brzegiem oceanu... tudzież rzucić wprost w ramiona ratownika na jakimś zapomnianym przez ludzkość basenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehhehe ....chyba po prostu bardziej mi się te niunie podobają w eleganckich kreacjach ;)

      Usuń
    2. wow, będzie pokaz mody!!!
      no pewnie, jakżeby inaczej?

      Usuń
  12. Jest śliczna. Ma piękne oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję nowej panny :) ja bardzo lubię blond włoski :) lala ma bardzo zgrabne stopy i dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam nic przeciwko blondyneczkom aby jednak ograniczyć ilość gromadzonych lal postanowiłam blondynek nie zbierać ...oczywiście nie zawsze trzymam się zasad ...nawet tych własnych ;)

      Usuń
  14. Ciałko ma fajne ale te "płaskie" oczy trochę mnie przerażają- jak dla mnie są za duże. Z wielkogłowych wolę Bratz- mają w sobie jakiś magnetyzm.Pozdrawiam i czekam na kolejne tutoriale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, do oczu mogli się bardziej przyłożyć!

      PS: na tutoriale to musisz poczekać do zimy ...może w długie, zimne wieczory będę miała troszkę więcej czasu na dłubanie ;)

      Usuń