niedziela, 8 czerwca 2014

Trojaczki

 
Czternastkę już znacie :) Dziś odrobinę odmieniona, bo w wyprostowanych włosach. Oryginalne loki były mocno nieudane, więc potraktowałam je wrzątkiem. Jak widzicie oryginalna sukieneczka też jest już przerobiona. Co najważniejsze Czternastaka dostała nowe ciałko ;)
 
 
Nie mogłam się powstrzymać i uszyłam Czternastce czarną kieckę, w której - moim zdaniem - prezentuje się o wiele lepiej ;)

 
 
 
A teraz przed Wami moje nowe zdobycze.
 
Pierwsza to Numer Dwadzieścia. O ile Czternastka to prawdziwa rudzielica to Dwudziestka ma włosy czerwonkawe :) 
 



 
 
Druga to Numer Dwadzieścia Jeden, której oryginalne ciałko dostała Czternastka, a która nawet w mega sztywniackim ciałku Czternastki prezentuje się rewelacyjnie ;)
 


 
 
Przedstawione powyżej lalki ochrzciłam "trojaczkami", ponieważ wszystkie trzy mają takie same, oliwkowe oczy.
 
 
 
 
 
...od razu widać, że to siostry ;) 
 
 


 

25 komentarzy:

  1. Śliczne trojaczki. Bardzo podobają mi się ich ciuszki. Panna 21 jest bardzo odważna, wąż wygląda groźnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...pomysł na sesję z egzotycznymi zwierzakami podsunęła mi 9-cio letnia córa! To oczywiście jej wąż, a ponieważ ma ich więcej zapewne pojawią się jeszcze kiedyś na tym blogu :D

      Usuń
  2. no właśnie uważaj na takie gady są niebezpieczne ;)
    Fantastycznie prezentują się razem i każda z osobna :D
    Kreacje wspaniałe :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja oczywiście ubóstwiam dwie pierwsze "rudziawe" ...ale skoro trafiła się jeszcze czarna to też nie mogłam sobie jej odmówić ;]

      Usuń
  3. Bo wszystkie mają ten sam odlew twarzy - Summer i jest on moim zdaniem jednym z ładniejszych wśród współczesnych mattelek :-)

    Po przebraniu wyglądają zjawiskowo - ubrane na glam rockowo wyglądają, jak jakiś zespół :-) A sztywniara pewnie będzie prosić o ruchome ciałko :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd Ty to wiesz? Ja tam podobieństwa nie umiałam dostrzec :( ...zgadzam się jednak, że to jedne z ładniejszych współczesnych Barbie!

      hehehe, zespół rokowy! - na to bym nie wpadła ;) Ale podoba mi się skojarzenie!

      Usuń
    2. Głównie dzięki forum :-) Ale przyjrzyj się np. ich noskom, albo kształtowi głowy - są takie same. Mi też w identyfikacji pomaga galeria identyfikacji Dolls, znasz ją? Tu np. masz kilka lalek z tym headmoldem:
      http://dolls.propl.eu/thumbnails.php?album=79
      :-)

      Usuń
  4. To są naprawdę śliczne lalki, naprawdę śliczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie! ...też tak uważam ;)

      Usuń
  5. Śliczne te panny! Ale się rozrasta Twoja gromadka! Prezentują się pięknie a na dodatek, gdy są artykułowane - to juz bajka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalki śliczne, ładnie ubrane ale ta ARARAUNA! ukradła calą sesję może i jest malutka ale moge wiedziec gdzie ją trafiłas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figurki Schleich'a (w tym tę papugę lub wiele innych ciekawych stworzeń) kupisz w większości sklepów z zabawkami w galeriach handlowych lub przez internet :)

      Usuń
  7. Fajne dodatki pierzasto-łuskowane ;) rzeczywiście wyglądają jak siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierzasto-łuskowate dodatki należą do córy :) na pewno ucieszy się, że Wszystkim się podobają ;)

      Usuń
  8. oj przybywa lalek w tempie zastraszającym :) wszystkie trzy wyglądaja rewelacyjnie, mają piękne kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe - mój mąż też nazywa to tempem zastraszającym ;) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Gdzie i za ile dorwałaś te ślicznotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tablica.pl ...w zestawie były dwa ciałka i pięć różnych główek za prawie 40pln ;)

      Usuń
  10. Sliczne masz lalki i pieknie je fotografujesz....bede czesto zagladac:)Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne oczy! Uwielbiam je, jedna z moich ma podobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich oczy też mi się podobają ;) ja mam jeszcze jedną z takimi ale muszę ją doprowadzić do porządku zanim trafi na bloga ;)

      Usuń
  12. zielony nie wychodzi z mody - a oczka zachwycają!

    OdpowiedzUsuń