wtorek, 24 czerwca 2014

SZAMPAŃSKA ...BARBIE ;)

Na szybko zanim wyjadę na upragniony urlop chciałam pokazać Wam najnowszy wytwór moich rąk - Numer Dwadzieścia Dwa ;)
 
 Przechwyciłam swego czasu główkę Barbie z przepiękną buźką i okropną blond czupryną. W zeszłym tygodniu, mieszając w kartonie lalkowych przydasi, natknęłam się na nią i postanowiłam, że już czas coś z nią zrobić!
 
Wyprułam okropne blond włosiska, wszyłam nowe - oczywiście rude ;) Gotową główkę nadziałam na zdobyczne ciałko. Coś jednak nadal mi w tym wszystkim brakował ...LOKI! Tak, do tej buźki pasują loki! ...i tak się zaczęła kilkudniowa zabawa. Każdą kistkę włosów kolejno nawijałam na grubą słomkę i polewałam wrzątkiem. Poparzyłam wszystkie paluchy ...ale warto było ;)
 
Oto efekt:
 




 
 
PS: sukienkę uszyłam na bazie wykrojów Natalii (link tutaj). Żeby nie było tak zwyczajnie zmiksowałam dwa rodzaje materiałów: różowy z podkoszulki i grafitowy z prążkowanego dżinsu. W zawinięcie materiałów na samym dole sukni wstawiłam cienki drucik, który umożliwił mi nadanie poszerzanemu dołowi kiecki falowanego kształtu.


PS nr2: Aga czy poznajesz tę buźkę??? ;)

 

24 komentarze:

  1. Piękne włosy ma nr 22. Cudowności.... a długo na tej słomce tak one muszą być żeby się tak cudnie zakręciły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, chwileczkę ;) jak tylko wrócę z urlopu zrobię tutka na te loki, bo sedno sprawy tkwi nie w tym wrzątku ale w sposobie nawinięcia włosków na słomkę ...no i już mam patent jak nie parzyć paluchów ;]

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki za info ...ale trochę drogo :/
      przyrzekłam sobie, że kupuję max za 25 pln

      Usuń
  3. Można się zarudzić na śmierć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehhehe ...a ja pożądam więcej i więcej! :)

      Usuń
  4. Niesamowicie polubiłam te rude loki ;) Świetna fryzura, ładny kolor, bardzo pasuje do buźki lali i elegancko, w pełni profesjonalnie rerootowane. Brawo! Można wiedzieć gdzie takie ładne włoski zdobyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie z perukami ;)
      ...pisałam już o tych włosach (patrz reroot Numeru Trzy)

      Usuń
  5. Wow sukienka wyszła pięknie:) Fajnie widzieć, że wykroje się komuś przydają:)

    Ale i tak największy zachwyt wzbudzają we mnie te piękne kasztanowe loki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ...za wykroje i miłe słowa :)

      Usuń
  6. Jejku! Jaka ta lala jest cudna! Wspaniale jej w tych pokręconych włoskach! Dziękuję też za podpowiedź odnośnie drucika. Jeśli pozwolisz, to wypróbuję ten sposób.
    Pozdrawiam Cię gorąco i życzę super urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za lalkowe komplementy ;)
      ...pewnie, że pozwolę ;) Pozdrawiam i "NIE dziękuję" :]

      Usuń
  7. Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia "przed". Lubię rudzielice i w dodatku z kręconymi włosami. Suknia jest wspaniała, pomysł z drucikiem świetny i pewnie zostanie zaanektowany przez wiele "kreatorek mody". Miłych wczasów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też żałuję, bo zmiana wyszła kolosalna ...ale chyba sama nie wierzyłam, że coś z tego w ogóle wyjdzie. Następnym razem się poprawię ;)

      "NIE dziękuję" i pozdrawiam!

      Usuń
  8. włosy piękne i sposób kręcenia wykorzystam na swojej lalce :) a suknia to mistrzostwo po prostu, zarówno zachwyca kształt jak i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak miło to wszystko słyszeć! :D

      Usuń
  9. Hello from Spain: great makeover. I like the new hair color. Pretty curls. Natalia sew very well. Great patterns. You also sew very well. Nice dress. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, niesamowita Ci wyszła! Te włosy są cudowne, a patent na drucik w sukni na pewno kiedyś sprawdzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! ...do zdjęć każdą kieckę drucikiem od teraz możesz pięknie ułożyć ;)

      Usuń
  11. buźka słodka a loki odjazdowe!

    OdpowiedzUsuń