niedziela, 22 czerwca 2014

Relacja z kolejnego wrocławskiego spotkania lalkowego :D

Przywołana do porządku przez resztę uczestniczek (Ewę i Karolinę) tym razem zamieszczam zdjęcia natychmiast po naszym spotkanku ;)
 
Oczywiście dziewczyny przyniosły mnóstwo cudowności. Tak jak poprzednio Karolina zaskoczyła mnie różnorodnością swoich lal (jedna rudzielica zauroczyła mnie na amen!!!) a Ewa ...Ewa nie tylko szyje rewelacyjne kiecki ale zamienia zwykłe lalki w niezwykłe postaci.
 
Koniec gadania! Teraz zdjęcia!
Na początek rudzielica Karoliny - Parnilla, która na pewno kiedyś będzie moja ...jak tylko obecnej właścicielce się już znudzi ;)
 




 
 
A tutaj Parnilla wśród moich nowiutkich rudzielic - prawda, że pięknie razem wyglądają :]

 
 
...i jeszcze dwie niezwykłe lale Karoliny:

 


 
 
Poniżej pięknie wystrojona Raquelle - krawieckie cudo Ewuśki :)
 



...i jeszcze jej dwie Nikki 
 


 
 
Na koniec kilka fotek zrobionych przez moją córę, która tym razem na spotkanie wybrała się razem ze mną. Angelika urozmaiciła nasze lalkowe zbiory o Kenów oraz figurki egzotycznych ptaków i gadów.
 
Na pierwszym jej zdjęciu lala o pięknych szklanych oczach - własność Karoliny.

 
 
Poniżej dwie cudne stylizacje Ewy.


 
 
...a na koniec końca moje rudzielice z Kenem Angeliki

 

 

 
 
Dzięki za wspólnie spędzony czas!
 

17 komentarzy:

  1. Zazdroszczę spotkania! Niestety ja nie mogłam przyjść, ale następnym razem na pewno się stawię ;-) Takie bogactwo plastików, a mnie tam nie było :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj było tego plastiku! ...a coś mi się wydaje, że następne spotkanie już niedługo ;)

      Usuń
  2. Kapitalny fotoreportaż! Obejrzałam wszystkie Wasze cuda! Super lalki! Pozdrawiam i zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co zazdrościć trzeba u nas na spotkanie zagościć ;)

      Usuń
  3. co to za ślicznotka, t fioletowa z ogonkiem??? baaaaaaaardzo mi się podoba. mogę prosić o nazwę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojęcia nie mam jak się ta kosmitka zwie ale na pewno odpowiedź znajdziesz na blogu Karoliny http://mangustowo.wordpress.com/ ...to jej laleczka ;]

      Usuń
    2. ok :) już się dowiedziałam jak się nazywa to cudeńko :) to lalka novi star
      ps. zapraszam do mnie lalkigocelka.blogspot.com

      Usuń
    3. dzięki za zaproszenie :) chętnie Cię odwiedzę!

      Usuń
  4. Dziękuję Moniko:)
    Które zdjęcia mogę rąbnąć? Czy może inne masz dla mnie na pocztę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bierz wszystkie :) ...inne choć mam nie nadają się do niczego, bo są nieostre lub prześwietlone

      Usuń
  5. Trzeba przyznać, że razem z córką świetne zdjęcia robicie :) A Parnilla będzie Twoja po moim trupie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękujemy ;)
      oj tam! ...nigdy nie mów nigdy ;]

      Usuń
  6. widzę, że nie ja jedna nie mogłam oprzeć się urokowi
    tego przystojniaczka w nieźle dopasowanych portkach

    OdpowiedzUsuń