wtorek, 22 kwietnia 2014

Szybka szafka pod lamkę nocną

 
 
 
Szybka szafka to mój kolejny "wynachodek", który zrodził się w międzyczasie świątecznych porządków ....segregowałam właśnie stery pudełeczek, które zbiera mi już cała rodzinka, kiedy wpadły mi do ręki dwa śliczne kartoniki po jakichś kosmetykach.
 
Jak zwykle w głowie zapaliła się żaróweczka - nie mam ciągle szafki pod lampy, które kiedyś zrobiłam. Dorwałam więc nożyczki, klej, aparat i ...oto ona - elegancka szafka z półką na wazony lub książki.
 
Pudełeczka, z których robimy szafkę muszą być różnej wielkości - jedno musi mieścić się w drugim.

 
 
Na początek w większym pudełku wycinamy dziurę o wymiarach mniejszego pudełka.

 
 
Następnie mniejsze pudełko "wywijamy" - rozkładamy i składamy troszkę inaczej ;)
Chodzi oto, aby mniejsze pudełeczko od środka "ładnie" wyglądało!





 
 
Teraz już tylko przycinamy "dyndające elementy" mniejszego pudełeczka tak, aby można było przy ich pomocy połączyć oba kartoniki.
 
 
 
Przycięte elementy smarujemy klejem i mniejsze pudełeczko wklejamy w większe.


 
 
Nierówno przycięte krawędzie ukrywamy pod ozdobnymi tasiemkami.


 
Koniec! :D
 
Teraz w analogiczny sposób spróbuję zrobić swoim lalom kominek ;)
 

10 komentarzy:

  1. Hello from Spain: you are very creative. I like that table. Great idea .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) miło mi to wszystko "słyszeć" ;)

      Usuń
  2. Bajeczne, pomysłowe i dokładnie wykonane! Jak zwykle cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika, podziwiam Twoją precyzję i pomysłowość. Czapki z głów...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Aniu! cieszę się, że dołączyłaś do obserwatorów mojego bloga ;) ...i dziękuję za miłe słowa.

      PS: dzięki za lale! doszły już jakiś czas temu, a teraz wyszorowane i pięknie uczesane czekają na nowe ciuszki ;)

      Usuń
  4. No proszę, jaki fajny pomysł :) Całkiem elegancka szafeczka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna szafka! :) Świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...cieszę się, że pomysł się spodobał ;)

      Usuń