sobota, 26 kwietnia 2014

Kolejne lale do kolekcji :)

Rewolucja! - Moja córcia chce, aby i jej Barbie wystrojone w piękne suknie znalazły się w zakładce "moje lale". Dla mnie to ogromne zaskoczenie, gdyż dotąd raczej nie była szczęśliwa kiedy ruszałam jej lalki ;)
 
Ale przejdźmy do rzeczy! Numer Osiem - czyli Summer - już Wam kiedyś pokazywałam.
 
 
 
A teraz uwaga! Numer Osiem ma bliźniaczkę ;)
 
 
 
 
Nie przyznałam Wam się wcześniej, że w mega promocji kupiłam dwie lalki z myślą o tym, że jedna będzie dawcą ciałka. Nic z tego nie wyszło, bo Angelice bardzo się Summerki spodobały i jedną mi zabrała :D
 
Numer Dziewięć w przeciwieństwie do Ósemeczki jest grzeczną dziewczynką o anielskim usposobieniu ...stąd też ta śnieżnobiała suknia, którą specjalnie dla niej uszyłam ;)
 
 

 
 
 Na koniec dzisiejszego wpisu chcę Wam pokazać jeszcze jedną lalkę - na razie niezidentyfikowaną. Numer Jedenaście jest śliczną ciemnoskórą Barbie z pełnymi, zamkniętymi ustami, dużymi oczami i ciekawie przyciętymi włosami. Wrzątek pomógł opanować sterczącą czuprynkę i przekształcić ją w gładką, elegancką fryzurkę. Numer Jedenaście bardzo dobrze prezentuję się w bieli, więc na razie przejęła kieckę Numeru Dziewięć.
 
 


 

 
 
PS: Może ktoś z Was wie co to za Barbie?
 
 
 

14 komentarzy:

  1. To chyba Kayla fashion fever, niestety nie potrafię powiedzieć która :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie wiem kim jest tajemnicza Dama nr 11 , widzę tylko, że jest prześliczna :) Bardzo jej do twarzy w tej fryzurce :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D ...na żywo jest jeszcze ładniejsza ;)

      Usuń
  3. Ta ciemnoskóra to Azjatka :D Kayla z serii Fashion Fever.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.lotusdolls.com/Barbie/Fashion_Fever/Kayla3_02.jpg ta konkretniej

      Usuń
    2. Kayla Fashion Fever Wave F

      Usuń
    3. dzięki śliczne! dzięki Tobie zidentyfikowałam jeszcze kilka innych lal, którymi już niedługo się pochwalę ;)

      Usuń
  4. Kayla jest śliczną lalką i bardzo elegancko wygląda w tej białej sukni. Summer na pewno otrzyma za nią coś równie pięknego. Córeczce sie nie dziwię, skoro ma tak ładne panny, też chce je pokazać światu! Pozdrawiam Ciebie i Córcię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy i również ślemy pozdrowionka!

      Usuń
  5. Śliczne bliźniaczki. Bardzo podoba mi się ta biała sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. jedenastka jest taka indyjska niczym z baśni tysiąca i jednej nocy...

    OdpowiedzUsuń