poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kolejne Fashion Fever

 
W niedzielny poranek udało mi się wyszykować i "obfotografować" kolejne dwie lale. I choć takich niegotowych mam jeszcze całkiem sporo, to cieszę się jak dziecko, że Numer Dwanaście i Trzynaście już odzyskały formę i trafiają do zakładki "moje lale"!
 
Dzięki Major Mistakes i Jewel Snake odkryłam serię Fashion Fever i ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że poza piękną Kaylą (Numer Jedenaście) mam z tej serii jeszcze kilka innych lal ;]
 
 
Na początek przedstawiam Wam Numer Dwanaście. To jest już druga blondynka z zamkniętymi ustami w mojej kolekcji. Nie zidentyfikowałam jej jeszcze na 100%.  Wydaje mi się jednak, że razem z Numer Sześć pasują właśnie do Fashion Fever :)
 
Numer Dwanaście podoba mi się w czerni, więc dostaje kieckę od diablicy Summer :) ...a siostrzyczki #8 i #9 muszą poczekać na coś bardziej "bliźniaczego" ;)
 


 
 
Numer Trzynaście to już na pewno lalka z serii Fashion Fever. Wypatrzyłam ją na zdjęciach w sieci tuż obok Numer Jedenaście. Mówiąc precyzyjnie #13 to Teresa Fashion Fever Wave F.
 
Tereska dostała nowiutko uszytą sukieneczkę ...zastanawiam się, czy nie będzie jej lepiej w czerwieni? Aby to jednak sprawdzić muszę nabyć jakieś czerwone szmatki, bo jak na złość w mieszkaniu nic czerwonego nie mam.
 
 


 
 

22 komentarze:

  1. 12 to Mackie , też mam taką - jest śliczna :)
    Teresa też jest piękna - oglądam je z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info - na razie rozpoznawanie lal nie idzie mi jakoś rewelacyjnie ...ale dzięki Tobie mam nowy trop :)

      Usuń
    2. Bardzo proszę :):) , ja też jestem początkująca w tej materii :)

      Usuń
  2. Kolejne piękne lalki w Twojej kolekcji.... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) ...i również gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  3. Obie lalki są prześliczne! Mają tak urocze buzie, że napatrzeć się nie mogę! Są bardzo eleganckie w tych sukniach! Słodkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ...co chwilę wymykam się do pokoju, w którym przechowuję lale i sobie je oglądam ;)

      Usuń
    2. Wiesz....ja też tak robię :)

      Usuń
    3. hahaha! ...jak miło, że w tym szaleństwie nie jestem sama ;)

      Usuń
  4. Fashion Fever były bardzo ładnymi lalkami. Trafiła mi się raz jedna w stanie mocno trupim, kiedy zobaczyłam na zdjęciu, jak wyglądała pierwotnie, aż mi się jej żal zrobiło :(

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że gromadka się systematycznie powiększa :) wiedziałam że tak będzie :D lalkowanie wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczne, zwłaszcza Tereski lubię. Żółta sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...tak, Tereska ma coś w sobie ;)
      PS: miło mi, że sukienka się podoba :)

      Usuń
  7. Hello from Spain: awesome dolls. Teresa is my favorite. I like their outfits. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. it is nice to hear that you like my new dolls ;) Keep in touch!

      Usuń
  8. Piękne są, tą blondyneczkę też miałam, ale na obcym, zniszczonym ciałku i z czerwonym noskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! a ja mam jeszcze jedną podobną ...ale ponieważ ma brzydsze włosy przerobię ją na rudzielicę :) i dopiero wtedy się nią pochwalę :D

      Usuń
  9. Piękne Feverki, szczególnie Numer 12 Mackie, uwielbiam ten mold :)
    Szybko kolekcja się rozrasta, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...te zamknięte, pełne usta nadają Dwunastce wyjątkowości ;)

      PS: tak, moje lalkowe zbiory pęcznieją ;D

      Usuń