środa, 30 kwietnia 2014

Barbie Pełna Blasku - lala w promocyjnej cenie ;)

 
Dziś robiąc zakupy we Wrocławskim Auchan natknęłam się na piękną rudzielicę w promocyjnej cenie :) Oczywiście nie mogłam sobie jej odmówić, bo przecież nieczęsto trafiają się rudowłose ze śliczną buzią w dodatku za 20 złoty. Dopiero w domu zorientowałam się, że lala ma sztywne kolana ...więc może ta cena nie jest aż taka promocyjna? Przegrzebałam sieć, aby dowiedzieć jak ta sprawa wygląda. W sieci najtaniej można ją nabyć za 31 + przesyłka ...więc chyba można uznać, że to dobry interes ;)
 
Sztywne kolana rekompensują piękne buty oraz całkiem ładna kiecka i kolczyki (bo torebka w kształcie babki to dla mnie porażka).
 
A oto bohaterka dzisiejszego wpisu - Numer Czternaście :)
 


 
 
PS: w wolnej chwili spróbuję odrobinkę przerobić tę oryginalną sukienkę ...tak, aby stała się bardziej wieczorowa. Jeżeli coś mi z tego wyjdzie to na pewno pokażę ;)
 
 
 
 

16 komentarzy:

  1. mam lalkę z tej serii o ciemniejszych włosach, dzięki Tobie wreszcie mogę ją zidentyfikować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam jeszcze kilka podobnych - nie pokazanych na blogu ;) ...na podstawie info, które w necie znalazłam to wydaje mi się, że podobne lale z ciemnymi włosami to raczej Sporty z serii Swappin' Styles :) ...ale głowy za to nie dam ;)

      PS: z serii Barbie Pełna Blasku w sklepie była tylko ruda i dwie różne blondynki

      Usuń
  2. Bardzo ładny pyszczek, może z czasem uda Ci się zdobyć do niej artykułowane ciałko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta nowa seria lalek jest faktycznie zawodem bez artykulacji, ale z drugiej strony mam kilka lalek na nieartykułowanym ciałku model muse, które jako modelki sprawiają się świetnie. Tyle, że zawsze w tej samej pozycji;) No i trochę ciężko się je ubiera. Ale to detal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe - to moja trzecia taka całkiem sztywna ;) ...ale zgadzam się jako modelki to najlepsze są te mocno artykułowane ;)

      Usuń
  4. Prześliczna! Bardzo ładnie jej w tej sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta twarzyczka jest śliczna. Przypomina mi Teresę, bo też ma zielone oczy. Na pewno uda Ci się zdobyć ciałko artykułowane, jeśli oczywiście na tym Ci zależy. Sukienka bardzo ładna, ciekawa jestem jak chcesz ja zmienić. Proszę, zaraz pokaż, co wyczarowałaś! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...na pewno pokażę tylko nie wiem kiedy najdzie mnie ochota na szycie ;)

      Usuń
  6. Sztywne kolana zwykle kosztują powyżej 20zł, więc dobry interes zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry zakup :):), a jaki ma promienny uśmiech....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym mega promiennym pyszczkiem mnie omotała ;)

      Usuń