poniedziałek, 31 marca 2014

Mini sesja - Barbie Numer Sześć, Siedem i Osiem

 
 


Okazuje się, że już całkiem sporo lalek nazbierałam! ;)
 
Na zdjęciu powyżej te Barbie, które udało mi się doprowadzić do porządku, czyli wyszorować, wyczesać i ubrać :) Na fotce grupowej nie ma Numeru Trzy i Pięć, które wymagają jeszcze poprawek ...no i niektórym lalom brakuje butów, ale nad tym dopiero pracuję ;)
 
Abyście się nie pogubili dziś utworzyłam nową zakładkę, w której znajdziecie wszystkie moje lale ;) ...oczywiście te "doprowadzone do porządku".
 
A teraz ...TAM-TA-DA-DAM!...pragnę przedstawić Wam Numer Sześć.
Dziś ta lala to ślicznotka! Choć podobnie jak większość pokazywanych dotąd Barbie przyjechała do mnie brudna i niezbyt ładnie pachnąca. W spadku po lalkach mojej córci dostała wyszydełkowane przeze mnie dawno temu ubranko. Kolczyki "wykręciłam" jej ostatnimi czasy, bransoletki dorobiłam na szybko w dzień sesji a buty pożyczyłam ...od innej lalki ;)

 


 
 
 
Numer Siedem to nowiutka Fashionistas In The Spotlight o imieniu Raquelle prosto z Carrefour-a. Jak dziecko stałam i gapiłam się na nią w sklepie zaintrygowana faktem, że ma grzywkę. Wtedy w moich zbiorach nie było jeszcze takiej lali :) Promocyjna cena w końcu mnie skusiła! 
W domu od razu zabrałam jej oryginalne ubranko, w które przebrałam Barbie Numer Cztery. Dla Numer Siedem uszyłam coś bardziej twarzowego. Dodatki to oryginalna bransoletka i kolczyki, natomiast wisiory to takie odpinane i zapinane łańcuszki na których wisiały metki przy moich bluzkach ;)
 



 
 
Numer Osiem to Barbie Fashionistas o imieniu Summer. To druga "funkiel nówka" w moich zbiorach zdobyta w MEGA promocyjnej cenie dzięki Olla123 - to właśnie na jej blogu tę lalę wypatrzyłam i dzięki niej o tej MEGA okazji się dowiedziałam.
Dzięki Ci Olla123! :*
 Na zdjęciach poniżej Numer Osiem w kiecce i kolczykach zrobionych specjalnie dla niej.
 

 

 
 
 
 

20 komentarzy:

  1. Śliczne ciuszki produkujesz.... Szydełkowa kiecka no super extra.....:) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ...i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jestem bardzo mile zaskoczona, że Twój zbiór tak intensywnie się rozrasta! Nr 6 - blondynka z zamkniętymi ustami jest piękna! Zawsze marzyłam, żeby zdobyć podobną, tak samo jak Raquelle z grzywką- też jest fantastyczna( bomba pomysł z naszyjnikiem). Summer u Ciebie prezentuje się prześlicznie (cieszę się, że mogłam pomóc) a na fotografii z okularami - po prostu "bajka"! Urodzone modelki z tych Twoich panien i cudnie ubrane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer sześć ma coś w sobie ...choć taka niepozorna jest na pierwszy rzut oka ;)

      Usuń
  3. OOO widzę, że połknęłaś lalkowego bakcyla i wzbogacasz zbiory o nowe lalki! Bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe! Zależy dla kogo dobrze ;) Córa raczej nie narzeka ...mąż przeciwnie - zamiast zajmować się nim to ja mieszam lalkami :D

      Usuń
  4. No proszę, jak pięknie powiększa się stadko. Będą u Ciebie miały raj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś im niesamowite kreacje! Mój krawiecki talent nadal ogranicza się do prostokątnych poduszek :) więc kolejny raz jestem pod wrażeniem Twoich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ferajna, gratuluję zbioru, chociaż to jeszcze nie jest "sporo". Sporo to ja wkrótce pokażę u siebie, o ile na zdjęciu mi się zmieszczą.
    Jestem bardzo ciekawa Numeru 3 po przeszczepie włosów :) Czy dla Numer 6 sama wykonałaś ten brokatowy makijaż oczu, całkiem ciekawie to wyszło, kto by przypuszczał, ze brokat może tak elegancko wyglądać?

    P.S - Że też nie mylisz się w tych numerkach :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki :)
      Dla mnie to sporo, bo jeszcze pół roku temu nie miałam nic ;) W numerkach się nie mylę, bo doskonale pamiętam, która kiedy do mnie trafiła i za którą się kiedy "wzięłam". Brokat to nie moje dzieło - Numer Sześć taka już do mnie trafiła ;) ...A przeszczep włosów u Numer Trzy właśnie skończyłam i już można oglądać fotki :)
      Ślę gorące uściski! ...do miłego! ;)

      Usuń
  7. piękna ta Raqeel.... :D Grupowe zdjęcie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. (nastrój chwili minął, kiedy przy próbie wysłania komentarza wziął sobie cholernik i poleciał w nicość - chyba)
    Żółto-biało-czerwony komplet budzi mą zazdrość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :]
      Też już tak kiedyś miałam ...zazrośnico :D

      Usuń
  9. Piękna gromadka , rób im grupowe zdjęcia, póki jeszcze całość obiektywem ogarniasz :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ...kiepski ze mnie fotograf więc robienie zdjęć ograniczam do minimum ;)

      Usuń
  10. Lalki zyskały nowe życie i nowy wygląd :) Ta murzynka ma piękne włosy. Nie mogę się doczekać jak będą wyglądały lalki od mojej Oli. W poniedziałek wysyłam i Mistrzyni działaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe! Dołożę wszelkich starań aby wyglądały wyjątkowo i niepowtarzalnie :)

      Usuń