wtorek, 11 lutego 2014

CANDY ROZDAWAJKA !!!

 
 
 
 
Uwaga! Uwaga! Dziś u Parczuna rusza CANDY ROZDAWAJKA!

Z jakiej okazji?

...a trochę się ich uzbierało - dołączenie pięćdziesiątego (upublicznionego)  obserwatora, prawie dwadzieścia pięć tysięcy otwarć i pięćdziesiąt wpisów z czego połowa to tutoriale :D

Wykorzystuję fakt, że córa nie chce jednej ze zrobionych przeze mnie sof i organizuję rozdawajkę - może wśród Was znajdzie się ktoś, kto chciałby stać się jej właścicielem :)

Zasady takie jak u innych:
1. Trzeba się zgłosić w komentarzach pod tym wpisem
2. Trzeba być obserwatorem mojego bloga
3. Można zamieścić "logo" rozdawajki na swoim blogu

Zgłoszenia przyjmuję do końca lutego. Losowanko i ogłoszenie zwycięzcy odbędzie się początkiem marca. Następnie przez maksymalnie 2 tygodnie będę czekała na zgłoszenie się zwycięzcy w celu podania mi adresu, na który nagroda ma zostać wysłana.

PS: Nie wysyłam nagrody poza granice naszego państwa!

Poniżej, dla przypomnienia, kilka zdjęć sofki (poduszki są nieodłączną jej częścią):


 






6 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie się zgłaszam . Wczoraj próbowałam zrobić taki mebelek i wyszło coś makabrycznego - rozdeptany trampek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Maggie bardzo się sofka podoba i kazała mi ustawić się w kolejce.
    Mówi, że mieszkańców przybywa i już nie ma na czym usiąść. No to się zgłaszam.
    sowa58.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja też i ja też bo sofa piękna jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się bardzo chętnie, od kilku miesięcy z uwagą przeglądam Pani wpisy. Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że chcę wziąć udział :)
    http://drugiezyciemad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ogromną przyjemnością zgłaszam się! :D

    OdpowiedzUsuń