wtorek, 14 stycznia 2014

Przeźroczysta torebka dla Barbie (tutorial)

 
 
 
Do wykonania torebki potrzebny jest przede wszystkim nieduży pojemnik po płynie czy żelu do kąpieli. Ja używam przeźroczystych, bo chcę mieć przeźroczyste torebki :)
 
 
 
 
Na początek usuwam z pojemnika etykiety i wymyślam kształt torebki.

 
Następnie wycinam torebkę.

 
Zagniatam jej boki.

 
...i torebka jest już gotowa :)

 
Można ją jeszcze ozdobić według uznania.

 
 
A oto jeszcze jedna torebeczka - tym razem z buteleczki po oliwce :)
 
 

Analogicznie jak poprzednio torebkę wycinam

 
...zagniatam
 
 
...ozdabiam

 
...i używam :)

 
 
Na koniec zdjęcia z lalką Barbie, abyście zobaczyli jak się moja torebka prezentuje.

 

22 komentarze:

  1. Es una idea genial, y queda precioso el bolso.
    Un abrazo.
    Yolanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hello Yolanda,
      thank you very much for this words :)
      hugs.

      Usuń
  2. Prześliczne te torebki. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pomysły i wykonanie. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Również gorąco pozdrawiam :D

      Usuń
  4. GENIALNE!
    Jak ja bym chciała taką nieograniczoną wyobraźnię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ...no jakoś nie jestem pewna czy ona jest tak nieograniczona ...to raczej tylko pozory ;)

      Usuń
  5. Super pomysł nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny rewelacyjny pomysł ! a my wyrzucamy wszystkie opakowania a one kryją w sobie taki potencjał ! torebki wyglądają ślicznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio wszystkie zbieram. Teraz muszę je zużyć, bo już nigdzie się nie mieszczą ...dlatego też tutoriali z ich wykorzystaniem powinno pojawiać się więcej i więcej!

      Usuń
  7. Wygląda bardzo realistycznie :) Pomysłowa i modna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem. Jesteś niesamowita. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mamy podobne pomysły. Ja z kolei użyłam plastikowej tubki po paście do zębów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! ...na to bym nie wpadła. Koniecznie muszę to zobaczyć ;)

      Usuń