poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kosz na bieliznę, wieszaki, żelazko i deska do prasowania dla Barbie (tutorial).

 
 
 
 
 Oto kolejna deska do prasowani - tym razem w większej wersji. 
W komplecie do deski powstało żelazko (z modeliny) i wieszaki ("wykręcone" z drutu). Kosz na bieliznę to koszyczek po serze feta firmy Apetina :)
 
Zaczynam od części właściwej deski :) Robimy ją z tektury, pianki i materiału.
 
 
"Nogi" deski robimy z pojemnika po żelu pod prysznic.
Z pokazanego poniżej pojemnika nogi wychodzą solidne i stabilne.




 
Z resztek, pozostałych po wycięciu nóg, wycinamy podstawę pod żelazko i przyklejamy do części właściwej deski.


 
Nieestetyczny spód podklejamy czymś ładnym (u mnie srebrna tapeta)


 
Gotowe elementy łączymy.


Deska gotowa!!!
 

 

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, muszę taką zrobić dla Maggie. Ma wkrótce znów otworzyć pracownię krawiecką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosz na bieliznę wygląda jakby był z zestawu dla Barbie, nie powiedziałabym, że to po fecie :). Fajne żelazko i pomysł na nogi do deski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego kosz na bieliznę to by się jeszcze ruchoma pokrywa przydała. Niestety nie znalazłam odpowiedniego "przydasia", który mógłby się do tego nadać ...jeszcze! :)

      Usuń
  3. świetne te Twoje tutoriale! a przy guzikach normalnie padłam -UWIELBIAM! :) nie będę musiała kupować :) czekam z niecierpliwością na kolejne - jesteś niesamowita :)

    PS. na pierwszym zdjęciu myślałam że barbie siedzi na desce xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :D

      PS: Mąż powiedział mi dokładnie to samo ;]

      Usuń
  4. Kobieto jesteś nieziemska!
    Skąd Ty bierzesz te pomysły? Jestem w szoku, kończę pisać komentarz, bo muszę pozbierać szczękę z podłogi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :D
      ...znikąd ich nie biorę ...wymyślam sobie :D

      Usuń
  5. Pomysł na deskę do prasowania przebił wszystko! W życiu nie wpadłabym na to żeby jej konstrukcję zrobić z butelki po szamponie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że jeszcze udaje mi się obserwatorów tego bloga zaskakiwać :D

      Usuń
  6. bardzo pomysłowe :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń