niedziela, 1 września 2013

Z OKRĄGŁEJ BUTELKI TEŻ WYJDZIE FOTEL :)

Okazało się, że zapotrzebowanie na krzesła i fotele w czteropoziomowym domku dla Barbie i Kena mojej córci jest ogromne. Krzesełka pokazane w poprzednim poście od razu trafiły do jadalni. Na taras musiałam szybciutko zrobić coś innego...
 
W niedzielny poranek (...niemalże o świcie) zakasałam rękawy i do roboty! Ponieważ nie miałam już "kwadratowych" butelek zmuszona byłam wykorzystać typowe okrąglaki :)
 
Ku mojemu własnemu zdziwieniu okazało się, że efekt w cale nie jest zły.
 
 

 
 
Przy okrągłych fotelikach poszłam jeszcze bardziej na łatwiznę i od razu założyłam, że siedzenie w postaci poduchy będzie przytwierdzone na stałe. Przyjęte założenie ułatwiło i przyspieszyło pracę.
 
Poniżej zamieszczam kilka rysuneczków pokazujących jak zrobić fotelik/krzesło z okrągłej butelki.
 
 
... i gotowe :)
 

3 komentarze:

  1. A boki poduszki to ozdobna tasiemka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To brązowe to dolna część szelek ze zużytego plecaka. Taśma nie jest bokiem poduszki. Ukryłam pod nią łączenie butelki i siedzenia, gdyż zrobiłam je(to siedzenie) kilka milimetrów za małe ;)

      Usuń