środa, 10 lipca 2013

CAŁE STOSY TALERZY W MGNIENIU OKA!!! (tutorial)

Talerzami się już chwaliłam. Postanowiłam jednak pokazać, w postaci instrukcji z obrazkami, proces ich powstawania. Wymyśliłam też, że zamiast malować talerze farbkami akrylowymi można ozdobić je naklejkami. Robi się je wtedy jeszcze szybciej. Jest to ciekawa alternatywa dla tych, którzy nie do końca radzą sobie z obsługą pędzla (czyli np. dla mnie).

 

 
Pierwszy talerz ozdabiamy naklejkami tak jak nam się podoba.
 
Kolejne talerze ozdabiamy identycznie, aby było widać, że to komplet. W tym celu wystarczy pierwszy powstały talerz potraktować jako wzór i umieścić go pod jeszcze nie ozdobionym talerzykiem...
 
...  następnie przykleić naklejki dokładnie w tych samych miejscach.
 

 
TALERZE GOTOWE!!!
 
 
 
Oto powstałe zestawy talerzyków (w każdym, jak się należy, po 6 sztuk).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na koniec mini sesja zdjęciowa moich talerzyków.
 

 
 
 
 

A oto jak mój ręcznie robiony talerz prezentuje się wśród oryginalnych akcesoriów dla Barbie (poza „jedzeniem” wykonanym z modeliny).
 
 
 

4 komentarze:

  1. Najbardziej podobają mi się kwadratowe talerze ze złotymi zdobieniami. i oczywiście modelinowe jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, dzięki!
    Kwadratowe talerze to Gratka Danone’a (a ściślej dno pojemniczka po Gratce). Złote zdobienia to skrawki samoprzylepnego paska, którym zabezpieczone było pudełeczko Ferrero Collection :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł - ja się trochę bawiłam z modeliną, ale to jest strasznie pracochłonne :) a tu proszę jaki prościutki sposób :D wykorzystam napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do talerzy z modeliny przymierzałam się tygodniami, a i tak się ostatecznie poddałam. Sposób jest prościutki bo lubię szybkie i przystępne rozwiązania :):):)

    OdpowiedzUsuń