piątek, 28 czerwca 2013

MINI PATERY NA OWOCE I CIASTECZKA

 
 
Człowiek uczy się przez całe życie, a i tak głupi umrze… 
Dużo czasu zajęło mi wymyślenie jak w prosty sposób zrobić maleńkie talerzyki dla Barbie. W Internecie znajduje się mnóstwo tutoriali dotyczących robienia talerzy z modeliny, ale ja jestem leniwa i zawsze szukam sposobów tańszych i łatwiejszych :) Opłacało się pogłówkować, a talerze z kubeczków po jogurtach sprawdzają się ekstra. Idąc tropem jogurtów znalazłam też inne przydatne pojemniki :)
Poniżej „obrazkowy krok po kroku” na paterę z pudełka po margarynie. Zakładam, że rozbudowany opis jest zbędny  …w razie wątpliwości służę pomocą!

 

 
 

 
 
 
 

 
 
Na koniec bardziej kolorowa patera. Wykona analogicznie jak ta powyżej. Zamiast pojemnika po margarynie wykorzystałam dna butelek po wodzie, a na drut przykryłam dużymi, ozdobnymi koralikami. 


 

6 komentarzy:

  1. Dzięki za odwiedziny i zaproszenie :). Masz świetne pomysły na zrobienie akcesoriów dla lalek - szczególnie podobają mi się talerzyki i akcesoria kuchenne. Będę tu z przyjemnością zaglądać :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Cieszę się, że moje robótki się podobają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jestem naprawdę pod wrażeniem tych pater jakie super pomysły. Ah gdybym tylko znalazła troche czasu by samej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że się podobają! …wierzę, że kiedyś uda Ci się przetestować moje tutoriale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne - super - fajne i proste wykonaniu :D ja właśnie się rozglądałam na necie jak zrobić taką paterę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :D ...dzięki za miłe słowa! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń