czwartek, 16 maja 2013

TORTY Z NAKRĘTEK

Zbieracie nakrętki od butelek? My zbieramy!
Mają przepiękne kolory i zawsze są tak samo, idealnie okrągłe. Grzechem byłoby tego nie wykorzystać! Więc znalazłam dla nich zastosowanie. Popatrzcie sami…

 





 

Dodam tylko, że torciki robi się łatwo i przyjemnie. Każdy może ozdobić taki tort po swojemu. Ja wykorzystałam do tego celu kolorowe pianki i ozdoby z modeliny (wcześniej ulepione i utwardzone).

A oto Barbie mojej córki ze wszystkimi torcikami.


 
 
Na koniec instrukcja robienia takich cudeniek:
  1. Dopasuj odpowiednie pod względem wielkości i koloru nakrętki.
  2.  
     
  3. Przygotuj ozdoby, np. potnij na drobne kawałeczki kolorowe pianki.
  4.  
  5. Oklej przygotowaną „posypką” nakrętkę będącą górną częścią tortu.
  6.  
  7. Sklej obie nakrętki (górną, gotową i jeszcze nie ozdobioną dolną). Dokończ ozdabianie tortu kolorowymi kawałeczkami pianek.
  8.  
  9. Przygotuj świeczki – przytnij odpowiednio wykałaczki i pomarańczową piankę. Lekko wbij ostre, posmarowane klejem końce wykałaczek w wycięty ogień świec. Cienkim markerem dorysuj „płomienie” na ogniach świec.
  10.  
  11. Przyklej świece do tortu i gotowe.


2 komentarze:

  1. Totalnie nieskromnie powiem, że się torcikami zachwycam ukradkiem ;) A ponieważ nakrętki zauroczyły mnie swą budową i kolorem szukam ich kolejnego zastosowania...

    OdpowiedzUsuń