niedziela, 3 marca 2013

CZAS POSIŁKU! ...warzywa i owoce z modeliny


     
   Wystarczy trochę modeliny i zajęcie gotowe. Dla dorosłych sprawdzian z cierpliwości, a dla dzieci super zabawa!
   Na pierwszy ogień poszedł temat "warzywa i owoce". Na zdjęciu powyżej Barbie za stołem pełnym zdrowych smakołyków. Poniżej mini owoce i warzywa w "powiększeniu".
  

foto1: DYNIA
foto2: POR

foto3: KAPUSTA (choć moja córa twierdzi, że to SAŁATA)

foto4: MARCHEWKA I PIERTUSZKA

foto5: PAPRYCZKA CHILI oraz GROSZEK CUKROWY

foto6: CUKINIE

foto7: POMIDORKI

foto8: PRAWDZIWKI
 
foto9: BORÓWKI AMERYKAŃSKIE

foto10: ŚLIWECZKI


foto12: WINOGRONA BIAŁE

foto13: WINOGRONA CZERWONE

foto14: MORELE

foto15: ANANAS
foto16: TRUSKAWKA
 

5 komentarzy:

  1. Owocki, aż ślinka cieknie! Szczególnie winogrona i pory, są jak żywe!
    Czy to jakaś specjalna modelina, że się tak błyszczą? Pamiętam, że moje wyroby z dzieciństwa zawsze traciły kolor po utwardzeniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna tam specjalna - zwykła, tania, z supermarketu :)
    Kluczem do sukcesu jest bezbarwny lakier do paznokci ...odkryłam to całkiem niedawno. Dumna byłam z siebie, dopóki nie okazało się, że dla wszystkich "modeliniarzy" to oczywista oczywistość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Piękne te owocki i warzywa. Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również postanowiłam, że moje plastikowe panny zaczną się zdrowo odżywiać (kiedyś trzeba :D )i wzięłam się za zabawę z modeliną :) fajna sprawa :) Człowiek się odstresuje i lalki mają z tego pożytek :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń